نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 14:29

شهید مطهری شخصیت علمی و استثنایی است

ساری- نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری از شهید مطهری به عنوان شخصیت علمی و استثنایی یاد کرد و گفت: متناسب با شبهات به تالیف کتاب و سخنرانی پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی معلمی ظهر شنبه در همایش بزرگداشت یاد و خاطره استاد مطهری اظهار داشت شهید مطهری در روزگار خود عالم استثنایی بود و این شهید از همه همتایان خود سرآمد بوده است.

وی با اشاره به رفتن شهید مطهری از حوزه دانشگاه این اقدام را نوعی جهاد ذکر کرد و گفت: در آن دوران که هم با جنگ شناختی روبرو بودیم و دستگاه فرهنگی نظام شاهنشاهی نوعی جنگ ترکیبی را به راه انداخته بوده و اکنون این جنگ توسط استکبار علیه ما راه اندازی شده است.

وی افزود: شهید مطهری متناسب با شبهات موجود در جامعه علیه اسلام و قرآن اقدام تألیف کتاب و سخنرانی می‌کرد و در روشنگری مردم نقش داشت.

آیت الله معلمی از شهید مطهری به عنوان شخصیت علمی و استثنایی یاد کرد و افزود: مردم در انقلاب اسلامی به حضرت امام اعتماد کرده بودند و شهید مطهری نیز از نیروهای برجسته انقلاب بوده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اظهار اینکه دشمن شخصیت‌های نظیر مطهری را خوب می‌شناخت، افزود: از این رو تصمیم به شهادت وی گرفتند اما اندیشه‌های شهید مطهری همچنان حاکم است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1175769

مهمترین اخبار ایران و جهان: