نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 10:34

هفته جاری کرمانشاه آسمان ابری با بارش بهاری را تجربه می‌کند

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه تا روز سه‌شنبه‌جاری بارشی در سطح منطقه نداریم، گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز پنجشنبه، گذر سامانه‌ای بارشی از جو منطقه، عبور خواهد کرد و شریط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص وضعیت آب و هوایی استان طی هفته‌جاری، اظهار کرد: بر اساس بررسی آخرین داده های هواشناسی، کماکان تا روز دوشنبه، به استثنای ابرناکی مختصر آسمان و در بعضی ساعات وزش باد، پدیده قابل ذکر دیگری برای سطح استان نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: وزش باد طی ساعاتی از وقت امروز (شنبه) بویژه در نیمه شمالی استان قابل توجه خواهد بود. همچنین دمای هوا که طی امروز نسبت به دیروز تغییرات چندانی نخواهد داشت و در روزهای یکشنبه و دوشنبه به طور نسبی شاهد افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه به دنبال این وضعیت از بعدازظهر سه‌شنبه تا روز پنجشنبه، گذر سامانه‌ای بارشی از جو منطقه، عبور خواهد کرد و شریط جوی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، این سامانه علاوه بر کاهش دمای روزانه، شرایط را برای بارندگی در سطح استان مهیا می‌کند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1134925

مهمترین اخبار ایران و جهان: