نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 19:07

کاووسی: به یک اشتباه کوچک مدال طلا را از دست دادم/ امیدوارم هر کسی که لایق است به مسابقات جهانی برود

کشتی گیر وزن 79 کیلوگرم کشورمان گفت: امروز باید مدال طلا می‌گرفتم اما به دلیل یه سهل انگاری کوچک از کسب مدال طلا از دستم در آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیرحسین کاووسی پس از کسب مدال برنز در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر می‌کنم که پس از گذراندن اردوهای تیم ملی از این رقابت‌ها دست خالی بازنگشتم. امروز باید مدال طلا می‌گرفتم اما به دلیل یه سهل انگاری کوچک از کسب مدال طلا از دستم در آمد. امیدوارم مردم کشورم من را ببخشند. 

وی در خصوص اولین تجربه رقابت‌های آسیایی خود گفت: مسابقات قهرمانی آسیا در بالاترین سطح خود برگزار شد و همه کشتی گیران شرایط خوبی را داشتند. من در مسابقات مصر ساکولوف قزاق را شکست داده بودم اما متأسفانه امروز روی اشتباه خودم نتیجه را به او واگذار کردم. 

کاووسی در ادامه تصریح کرد: طبق چرخه انتخابی تیم ملی با توجهه به حضور نفرات برتر در رقابت‌های آسیایی باید همه در جام تختی کشتی بگیرند. من در این وزن رقبای داخلی خوبی دارم امیدوارم بتوانیم کشتی های بسیار خوبی بگیریم و هرکسی که لایق بهترین هاست بتواند دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی بلگراد را بر تن کند. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1146169

مهمترین اخبار ایران و جهان: