نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 17:12

پاشنه آشیل اسرائیل اقتصاد است

لامرد- فرمانده سپاه شهرستان لامرد گفت: با تحریم کالاهای تولیدی اسرائیل شاهد نابودی اقتصاد رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سیدمحمود جعفری در آئین گرامیداشت روز قدس در لامرد بیان کرد: یکی از مهم‌ترین دستوراتی که امام (ره) به آن تاکید داشته موضوع حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.

فرمانده سپاه لامرد افزود: بیش از ۷۵ سال از عمر رژیم صهیونیستی گذشته و دیری نمی‌پاید که این رژیم از صحنه تاریخ محو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اسرائیل به جایی رسیده است که در جنگ‌های ۵۲ روزه، ۲۲ روزه، ۱۱ روزه و هشت روزه شکست خورده و توان دفاع از خود را ندارد البته حمایت‌های ملل اسلامی از فلسطین موجب شده تا رژیم صهیونیستی توان دفاع از خود را در عرصه‌های بین المللی نداشته باشد و به زودی از تاریخ جهان محور می‌شود.

سخنران مراسم روز قدس در لامرد تاکید کرد: پاشنه آشیل اسرائیل اقتصاد آن کشور بوده و برای از بین بردن هرچه سریع‌تر این رژیم باید با تحریم کالاهای اقتصادی آنان نسبت به فلج نمودن آنها اقدام کنیم.

جعفری تاکید کرد: این رژیم به قدری دارای مشکل است که از درون در حال فروپاشی بوده و طی چهار سال گذشته بیش از چهار بار نخست وزیر عوض کرده این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران معتقد اند که این رژیم به واسطه عدم ثبات سیاسی به زودی از درون نابود می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1148369

مهمترین اخبار ایران و جهان: