نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 23:42

رسانه‌ها با حفظ علایق خود و با ادبیات به‌روز از انقلاب دفاع کنند

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: رسانه‌ها با حفظ علایق و سلایق خود با ادبیات به روز از انقلاب دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی شامگاه یکشنبه در جمع اصحاب رسانه استان قزوین اظهار کرد: دشمنان و همه طمع‌کاران دنیا با همه قدرت رسانه‌ای خود در سال گذشته بر آرزوها ونقاط قوت انقلاب تاختند.

وی با بیان اینکه دشمن با تمام هنر خود به میدان آمد و جنگ ترکیبی تمام عیاری را آغاز کرد، افزود: پاییز بر ملت ایران سخت گذشت اما امروز پیروز و سربلند هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: باید در تاریخ ثبت شود که جنگ جهانی سوم شکل گرفت و این بار تمام استکبار در یک طرف و ایران به تنهایی در طرف دیگر ایستاده بود

وی با اشاره به اینکه پیروز این جنگ، ایران اسلامی با ماهیت دینی است، تصریح کرد: نبرد امروز، نبرد رسانه‌ای است و شما اصحاب رسانه فرماندهان این میدان هستید.

سردار رفیعی تاکید کرد: آسیب دیدن اعتماد ملی یک دغدغه بزرگ است که باید تقویت شود و باید از مرزهای زیادی برای ساختن این اعتماد عبور کنیم تا بتوانیم در روز حادثه در هنگام آتش در کنار مردم باشیم

وی اضافه کرد: کسانی که در روز حادثه نقشه دشمن را فهمیده و فریب جریانات و اختلافات سیاسی داخلی را نخوردند امروز سربلند هستند.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: برد تیترها و واژه‌های رسانه‌ای از برد موشک‌ها بیشتر است و دشمن این را به خوبی فهمیده است و بر سر همه واژه‌هایی که بر سر ما بمباران کرده‌اند فکر داشتند.

وی با بیان اینکه نیاز است رسانه‌ها ادبیات و واژه‌های جدیدی را در برابر هجمه‌های ناجوانمردانه دشمن خلق کند، خاطرنشان کرد: تعریف متفاوت امام خمینی (ره) از امنیت و حتی خلق واژه پرمعنای مردم‌سالاری دینی از سوی مقام معظم رهبری رفتاری هوشمندانه و ادبیات به روز بود.

سردار رفیعی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها با حفظ علایق و سلایق خود با ادبیات به روز از انقلاب دفاع کنند، گفت: باید با قله مستحکم دینی و در چارچوب مسائل دینی باید با نسل جوان صحبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر ناکارآمدی وجود دارد باید در ساختار کارآمدی دین به دنبال راه حل باشیم، تصریح کرد: کارآمدی نظام و انقلاب باید مشخص و ادبیات مشخصی خلق شود.

این مسئول با بیان اینکه حقایق کشور را بدون غلو و به صورت قابل فهم و اندازه گیری به مردم ارائه کنید، تاکید کرد: اینقدر انقلاب دستاورد داشته که بتواند اعتماد به نفس را در مردم افزایش دهد.

وی در پایان یادآور شد: لشکر عظیم رسانه با سلاحی که برد آن بی نهایت است ادبیاتی ماندگار خلق کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154225

مهمترین اخبار ایران و جهان: