نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 08:36

کمک ۵۵ میلیونی استاندار به ضیافت رهایی زندانیان جرایم غیرعمد

بیرجند_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از کمک ۵۵ میلیونی استاندار به ضیافت ره‌ای جشن گلریزان مرکز استان برای کمک به زندانیان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا طالبی یکشنبه شب در جشن گلریزان مرکز خراسان جنوبی ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد با ابلاغ سلام استاندار به شرکت کنندگان در ضیافت ره‌ایی بیان داشت: استاندار خراسان جنوبی مبلغ ۵۵ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد کمک کرده است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی هم در جشن گلریزان گفت: ۵۴ زندانی جرایم غیر عمد زندان‌های استان با ۷ میلیارد و۵۰۰ میلیون تومان بدهی، منتظر دست‌ها و دل‌های پاک خیران برای آزادی هستند.

رئیس ستاد دیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جشن گلریزان قائنات همزمان با بیرجند و جشن گلریزان نهبندان هم تا پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، گفت: در مجموع ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تعهدات خیران در جشن گلریزان مرکز استان است و علاوه بر این داعی متعهد با اختصاص زمینی برای احداث ساختمان ستار دیه استان شده و عامری رئیس نظام مهندسی خراسان جنوبی هم هزینه‌های مربوط به تهیه نقشه و نظارت بر ساخت آن را بر عهده گرفته است.

به گفته حسین پور مبلغ کمک خیران برای این منظور در مجموع حدود چهار برابر مبلغ سال گذشته برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خراسان جنوبی است.

شایان ذکر است که در جشن گلریزان بیرجند ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد خراسان جنوبی، عطیه عزیزی دختر ۹ ساله حافظ قرآن از شهرستان زیرکوه هم به سوال‌های مجری در این خصوص پاسخ داد و از سوی رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از وی تقدیر شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1154569

مهمترین اخبار ایران و جهان: