نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 13:14

اقتصاد باید مردمی سازی شود/ اتاق فکر آمریکایی‌ها پی‌درپی به اقتصاد کشور حمله می‌کنند

امام جمعه پردیس گفت: اقتصاد باید مردمی سازی شود زیرا مردم ایران همیشه پای کار کشور، انقلاب و در صف اول یاری‌رسانی به یکدیگر بوده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در یازدهمین روز سال در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته این شهرستان که در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با حضور پرشور نمازگزاران برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی و بیان اینکه 12 فروردین تنها راه نجات کشور در سایه اسلام و جمهوری و نظام اسلامی است، اظهار کرد: دوازده فروردین هم همانند 22 بهمن، قله ایام الله و روز نخست حکومت الله است.

وی ضمن تسلیت وفات ام المؤمنین حضرت خدیجه(س)، گفت: ما سوگوار مادر مهربانی هستیم که در شرایط سخت تحریمِ مسلمانان که در روزهای انتهایی حصر و تحریم، یک خرما را بین سه نفر تقسیم و تمام ثروت خود را برای ابقای اسلام و رفع این حصر و حتی ترویج اسلام اهدا کردند.

حجت الاسلام حسینی افزود: از تمام مسوولان انتظار می‌رود که این بانوان را در این مسیر حمایت کرده و اگر می‌بینیم خانمی برای حجاب و عفاف دل می‌سوزاند و امر به معروف و نهی از منکر می‌کند از او حمایت کرده و نگذارید حرمت زنانِ باحجابِ ما شکسته شود.

امام جمعه پردیس با اشاره به بیانیه تبیینی وزارت کشور پیرامون عفاف و حجاب، ابراز کرد: موضع دولت در صیانت از ارزش‌های دینی به ویژه واجب شرعی عفاف و حجاب قابل تقدیر است و از دولت می‌خواهیم که در مقابل تلاش های سازماندهی شده دشمن در هجمه به نهاد نورانی خانواده، سلامت و امنیت اجتماعی مردم، مواجهه ‌فعال و هوشمندانه ای داشته باشد.

وی ادامه داد: دشمنان بی حیا و بی آبرو با تمام عِده و عُده به ارزشهای دینی علی الخصوص واجب شرعی عفاف و حجاب در حال تاختن هستند و نهاد نورانی خانواده و سلامت و امنیت اجتماعی را مورد هدف شوم خود قرار داده اند و باید سد محکمی در مسیر راهشان ایجاد شود و سیلی محکمی از مردم و مسوولان بخورند تا متوقف بشوند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در حوزه شعار سال و مسائل اقتصادی عنوان کرد: اقتصاد باید مردمی سازی شود زیرا مردم ایران همیشه پای کار کشور، انقلاب و در صف اول یاری‌رسانی به یکدیگر بوده‌اند و از سوی دیگر باید از شرکت‌های دانش بنیان حمایت گسترده ای صورت پذیرد زیزا دانش، مؤلفه اصلی قدرت در همه عرصه‌ها، از جمله اقتصاد است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: باید با فساد مبارزه اساسی و واقعی صورت پذیرد زیرا اگر با مفسدین و زمینه‌های فسادزا در کشور مبارزه نشود ما به اقتصاد مقاومتی که کاهش تورم و رشد تولید را به همراه دارد نخواهیم رسید و در این راه باید نگاه و حرکتی انقلابی در ثبات اقتصادی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مسوولان و مردم بدانند که اتاق فکرهای آمریکایی، شبانه روز و مستمر و باسرعت علیه اقتصاد کشور در حال فعالیت هستند لذا باید در زمینه اقتصادی کشور و تحقق شعار سال، یک حرکت انقلابی سریع و مستمر اتفاق بیافتد تا نقشه های اقتصادی آمریکایی علیه ایران را خنثی و بی اثر کنیم.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/ز

منبع: فارس
شناسه خبر: 1119269

مهمترین اخبار ایران و جهان: