نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 22:29

انقلاب اسلامی اصل غلط «ما نمی توانیم» را از بین برد

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: نگاه ما نمی‌توانیم قبل از پیروزی انقلاب به یک اصل تبدیل شده بود و با پیروزی انقلاب این نگاه تغییر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی امشب در جلسه شورای فرهنگ عمومی لرستان، بر تقویت فرهنگ کار و تولید اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای تغییر بنیادهای غلط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... به وقوع پیوست.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از این بنیادهای غلط به حوزه فرهنگی مربوط می‌شد،  نگاه «ما نمی‌توانیم» قبل از پیروزی انقلاب به یک اصل تبدیل شده بود و با پیروزی انقلاب این نگاه تغییر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه نگاه ما نمی‌توانیم با تبعات و آسیب‌هایی بود، افزود: اینکه موجب خود کم‌بینی، عدم اعتماد به نفس، شیفتگی نسبت به بیگانگان و حتی در نوع گفت‌وگو می‌شود.

شاهرخی بیان داشت: انقلاب اسلامی برخی از این نگاه‌های بنیادی را از بین برد و برخی‌ها را متزلزل کرد، ایجاد روحیه انتقادی را جایگزین شیفتگی به غرب کرد و روحیه مقاومت را در بین ملت بالا برد.

وی بر تبیین دستاوردهای انقلاب تاکید و تصریح کرد: نسل نوجوان و جوان باید افتخارات جمهوری اسلامی را بدانند و این مهم نیازمند فعالیت در سطح ملی و استانی است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1160769

مهمترین اخبار ایران و جهان: