نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 15:38

سپاه مهم‌ترین نقش را در حراست از دستاوردهای نظام داشته است

زنجان-امام جمعه زنجان تاکید کرد: سپاه پاسداران همواره مهم‌ترین نقش را در حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام داشته است.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان با بیان اینکه یکی از ضروریات حیات هر جامعه‌ای، پوشش و حجاب است، تصریح کرد: امروز دشمن به بهانه حجاب قصد دارد به اهداف شوم خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی دست یابد، این در حالی است که ملت ایران همانند گذشته در برابر این توطئه‌ها نیز برخورد آگاهانه‌ای خواهند داشت.

وی در ادامه به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و با بیان اینکه این ارگان به معنای واقعی کلمه، حافظ نظام و انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: بدون شک با اقداماتی که تا به امروز سپاه پاسداران در داخل و خارج از مرزها در راستای تامین امنیت کشور انجام داده است، باعث شده تا تاسیس این ارگان را یکی از اقدامات حکیمانه در طول انقلاب اسلامی بدانیم.

خطیب نماز جمعه زنجان با یادآوری اینکه نیروهای مخلص سپاه پاسداران همواره در طول انقلاب اسلامی و در برهه‌های مختلف حضور موثر داشته و همین تاثیرگزاری باعث شده است تا دشمن امروز این عملکرد را برنتابد، اظهار کرد: همه تلاش دشمن این است که به سپاه پاسداران که همواره مهم‌ترین نقش را در حراست از انقلاب و دستاوردهای نظام داشته، خدشه وارد کند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران تا به امروز توانسته است به خوبی به مهم‌ترین رسالت خود که حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی است، جامه عمل بپوشاند، افزود: اوج فداکاری این نیروهای مخلص را می‌توان در طول دوران دفاع‌مقدس و بعد از آن که تا به امروز این خدمات ساری و جاری است، به عینه مشاهده کرد.

وی در ادامه با یادآوری فرا رسیدن سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس، گفت: دشمن هیچ‌گاه تصور نمی‌کرد که گرفتار طوفان شن به خواست خداوند شده و همه تجهیزات خود را که در تدارک برای عملیات علیه کشور اسلامی بود، از دست بدهد.

امام جمعه زنجان همچنین به یکی دیگر از مناسبت‌های هفته پیش رو اشاره و ابراز کرد: در هفته پیش رو سالروز بزرگداشت سعدی را در پیش داریم، به همین خاطر یکی از توصیه‌های من به جوانان این است که گلستان سعدی را مطالعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163169

مهمترین اخبار ایران و جهان: