نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 11:10

اجرای ۱۵ برنامه برای ترویج عفاف وحجاب در شهرستان بهار

همدان- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار گفت: بیش از ۱۵ عنوان برنامه برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در شهرستان بهار انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام مهدی کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با همکاری برخی از ادارات شهرستان مانند آموزش و پرورش، ناحیه مقاومت بسیج، سپاه، فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه‌های علمیه برادران و خواهران و هیئت‌های مذهبی برنامه‌هایی از قبیل برگزاری مسابقات فرهنگی، گفتمان‌های دینی با موضوعات فرهنگی اجتماعی در راستای عفاف و حجاب در شهرستان بهار انجام می‌شود.

وی به برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی با استفاده از اساتید مجرب و توانمند اشاره و خاطرنشان کرد: اهدا هدیه به دختران نوجوان محجبه، اعزام مبلغ به محافل فرهنگی اجتماعی از دیگر اقدامات است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار افزود: با توجه به اتفاقات اخیر کشور و ضرورت آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان از خطراتی که در کمین آنان خواهد بود یکی از اولویت‌های این اداره در روزهای آینده، اجرای برنامه‌های هدفمند در حیطه عفاف و حجاب است.

حجت‌الاسلام کرمی بیان کرد: برگزاری دوره آموزشی ویژه مبلغان اعزامی در خصوص ترویج فرهنگ عفاف و حجاب یکی از مهمترین برنامه‌های این اداره خواهد بود.

وی یادآور شد: کم توجهی به نسل نوجوان و جوان جامعه در خصوص مسائل فرهنگی بار سنگینی را بر دوش ما گذاشته که باید با جدیت و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود نسبت به حل آنها پیش‌قدم باشیم.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهار در پایان گفت: تهیه بروشور و جزوات آموزشی در خصوص امر به معروف و نهی از منکر از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این راستا خواهد بود که امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌های فرهنگی شهرستان بهار اجرایی شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1166369

مهمترین اخبار ایران و جهان: