نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 11:28

فارس من| مردم شریفیه همچنان چشم انتظار اقدام مسئولان/ چه زمانی مساله حمل و نقل عمومی شریفیه حل می شود؟

بعد از پیگیری خبرنگار فارس در خصوص درخواست شهروندان شریفیه مبنی بر ضرورت اختصاص اتوبوس و مینی بوس جهت تردد به قزوین در آبان ماه سال گذشته، از سوی مدیریت شهری این شهر اعلام شد موضوع در حال پیگیری است و به زودی اجرایی می شود اما این موضوع تاکنون تحقق نیافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، شهروندان شریفیه از توابع شهرستان البرز آبان ماه سال گذشته طبق درخواستی در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس، خواستار استقرار اتوبوس و مینی بوس بین شهری از شریفیه به قزوین شدند.

در بخشی از این درخواست آمده بود: "با توجه به حضوری شدن تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و سنگین بودن هزینه های رفت و آمد، خدمات دهی ضعیف تاکسی های بین شهری اعم از نبودن در همه ساعت های روز، خدمت رسانی تنها در دو خیابان، عدم رعایت بهداشت در بعضی تاکسی ها و احتمال زیاد شیوع بیماری های مسری، درخواست داریم تعداد ۲ یا ۳ دستگاه اتوبوس در ساعت های خاص پرتردد خصوصا صبح، برای این مسیر در نظر گرفته شود. خواهشمند است، نسبت به این موضوع اقدامی فوری و جدی صورت گیرد تا اندکی موج نارضایتی نسبت به مسئولین شهری تسکین یابد."

با توجه به جمعیت حدود 21 هزار نفری شریفیه و بافت کارگرنشین آن، خبرگزاری فارس از مدیریت شهری این موضوع را پیگیری کرد که در آن برهه زمانی ابراهیم فرزان مهر شهردار شریفیه در گفت و گو با خبرنگار ما اعلام کرد، اختصاص 10 دستگاه مینی بوس برای تسهیل در تردد مردم به قزوین پیگیری خواهد شد.

همچنین محمدحسن الویری رئیس شورای شهر شریفیه نیز در این خصوص، از طی شدن روند اداری اختصاص اتوبوس و مینی بوس به شریفیه خبر داده بود.

بعد از گذشت بیش از ۴ ماه و عدم تحقق این خواسته شهروندان، خبرنگار فارس دوباره موضوع را از مسئولان شهر شریفیه جویا شد.

شهردار شریفیه: همچنان پیگیر هستیم!

در این رابطه ابراهیم فرزان مهر شهردار شریفیه در گفت و گو با خبرنگار فارس گفت: سال گذشته قرار بود 10 دستگاه مینی بوس به شریفیه اختصاص یابد اما اصلا مینی بوسی به استان اختصاص نیافت که به شریفیه هم اختصاص پیدا کند.

وی با بیان اینکه سه دستگاه ون برای ناوگان حمل و نقل شریفیه تقاضا داده ایم، افزود: سه دستگاه اتوبوس هم از شهرداری قزوین برای شریفیه درخواست داده ایم که در مرحله توافق با شهرداری قزوین قرار گرفته است.

شهردار شریفیه ابراز امیدواری کرد: تا 6 ماهه نخست امسال سه دستگاه ون و سه دستگاه اتوبوس برای تسهیل در تردد مردم این شهر به قزوین محقق شود.

با توجه به دغدغه شهروندان شریفیه در خصوص تامین زیرساخت ها و تسهیل حمل و نقل عمومی، انتظار می رود مجموعه مدیریت شهری جدی تر از گذشته پیگیر این موضوع باشد و رفع مشکلات مردم را در دستور کار قرار دهد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1166669

مهمترین اخبار ایران و جهان: