نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 08:51

در مسیر مقاومت پرورش یافته ام/ فلسطین بالاتر از هر ملاحظه ای است

دونده لبنانی که به علت هم گروه شدن با ورزشکاری از رژیم صهیونیستی از ادامه حضور در رقابت های جهانی دو و میدانی در لهستان انصراف داده بود، بر پایبندی به راه مقاومت تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «مازن شریم» دونده لبنانی ماده ۲۰۰ متر مسابقات بین المللی «مسترز» که به علت هم گروه شدن با دونده صهیونیست از این پیکارها انصراف داده بود، روز دوشنبه به بیروت بازگشت.

بر اساس این گزارش، مازن شریم در مصاحبه با شبکه تلویزیونی المیادین گفت که او در مسیر مقاومت پرورش یافته و مخالف عادی سازی با دشمن صهیونیستی است.

او همچنین تصریح کرد که شبکه تلویزیونی المیادین شبکه مقاومت و پایبند به ماهیت عربی و آرمان فلسطین است.

شریم در پاسخ به سؤالی مبنی بر موضع خود در مورد انصراف از مسابقات جهانی دو و میدانی در لهستان تاکید کرد که مسئله فلسطین بالاتر از همه ملاحظات قرار دارد.

این دونده لبنانی در پایان اظهارات خود، بر ادامه فعالیت حرفه‌ای در ورزش‌های قدرتی تاکید کرد و ضمن اعلام مخالفت با هر نوع عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، گفت که در هر مورد مشابه در آینده همین تصمیم را اتخاذ خواهد کرد.

پیشتر نیز ورزشکاران لبنانی در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و به رسمیت شناختن این رژیم نامشروع از رقابت با نمایندگان این رژیم خودداری کرده بودند. «عبدالله منیاتو» از جمله این ورزشکاران بود که از همین مسابقات (مسترز) که سال گذشته در بلغارستان برگزار شد، انصراف داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126269

مهمترین اخبار ایران و جهان: