نیوز سیتی!
13 فروردین 1402 - 21:30

دستگیری کلاهبردار 410 میلیارد ریالی در ایلام

جانشین فرماندهی انتظامی ایلام گفت: کلاهبردار حرفه ای با 410 میلیارد ریالی در ایلام دستگیر شد.

سرهنگ حسین نجفی جانشین فرماندهی انتظامی ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از دستگیری کلاهبردار حرفه ای با ۴۱۰ میلیارد ریال در ایلام خبر داد و گفت: کلاهبردار متواری و تحت تعقیب با تلاش و اقدام به موقع پلیس شهرستان چوار دستگیر شد .

وی افزود: در پی وقوع کلاهبرداری با ترفند سرمایه گذاری در استان های تهران، گلستان و ایلام و نیز احداث شرکت های ساختمانی و ساخت بیمارستان خصوصی در یکی از شهرستان های تابعه ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی ایلام گفت: با توجه به اقدامات پلیس ایلام در مدت متواری شدن وی، متهم پس از حدود ۳ سال طی هماهنگی با مرجع قضایی توسط ماموران کلانتری شهرستان چوار دستگیر شد.

سرهنگ نجفی تاکید کرد: متهم با ادعاهای مختلف از جمله ارتباط با مسئولان ارشد کشور و سود بیشتر اعتماد مشتریان و دیگران را به خود جلب کرده است.

وی با بیان اینکه متهم به کلاهبرداری ۴۱۰ میلیاردی خود اعتراف کرده است، ادامه داد: تعدادی از مال باختگان پرونده شناسایی و به همراه متهم برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی در پایان خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی از اعتماد بی مورد به افراد غریبه و نا آشنا در معاملات اقتصادی، خودداری کرده و در صورت مشاهده این گونه افراد کلاهبردار و مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ مراتب اطلاع رسانی نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1123569

مهمترین اخبار ایران و جهان: