نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 10:33

جمع آوری۶میلیارد ریال کمک برای خانواده‌های نیازمند در استان سمنان

سمنان- مدیرکل بهزیستی استان سمنان از اجرای پویش عید رمضان در استان خبر داد و گفت: تاکنون بالغ بر شش میلیارد ریال کمک برای خانواده‌های تحت پوشش گردآوری شده است.

محمود منطقی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه پویش عید رمضان در سراسر استان سمنان برگزار و کمک‌های خوبی از سوی مردم گردآوری شده است، تاکید کرد: این پویش فرارسیدن بهار طبیعت و بهار قرآن برای رفع بخشی از از نیازمندی معیشتی خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه از جمله محورهای بهزیستی در اجرای این طرح تأمین بخشی از نیازهای جامعه هدف تحت پوشش است، بیان کرد: شش میلیارد ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی در این پویش به همت مردم نیک‌اندیش استان گردآوری شد.

۵.۵ میلیارد کمک غیرنقدی جمع شد

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با بیان اینکه ۵۸۰ میلیون ریال از کمک‌های صورت گرفته در این پویش به صورت نقدی بوده است، بیان کرد: پنج و نیم میلیارد ریال کمک غیرنقدی نیز در پویش عید رمضان گردآوری شد.

منطقی با بیان اینکه این پویش کماکان ادامه دارد و مردم نیک‌اندیش استان سمنان می‌توانند مساعدت‌های مالی خود را به حساب‌های بهزیستی نزد بانک‌های استان واریز کنند، گفت: یکی دیگر از روش‌های کمک مراجعه به مراکز بهزیستی استان و ارتباط‌گیری با کارشناس مشارکت‌های مردمی است.

وی همچنین از برنامه غربالگری شنوایی و بینایی برای کودکان سه الی پنج سال در سراسر استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: زمان طلایی برای سنجش بینایی کودکان دقیقاً سنین سه الی شش سال است لذا اهمیت دارد که خانواده‌های استان به این موضوع مهم، عنایت داشته باشند.

به گزارش مهر، شهروندان می‌توانند برای دریافت مکان‌های غربالگری در سراسر استان سمنان به وب‌سایت بهزیستی استان سمنان به نشانه semnan.behzisti.ir مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111725

مهمترین اخبار ایران و جهان: