نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 14:05

توقیف موتورسیکلت سرقتی در خیابان قزوین

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی در اجرای طرح موتوریار در خیابان قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی گفت: روز گذشته، تیم‌های منطقه ۱۷ پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در طرح موتوریار یک دستگاه موتورسیکلت را متوقف می‌نمایند.

وی افزود: پس از استعلام و بعد از دریافت سوابق موتورسیکلت مشخص می‌شود که این موتورسیکلت دارای سابقه سرقتی است که بلافاصله از فرار راکب که همان سارق بوده جلوگیری و وی را دستگیر و تحویل عوامل کلانتری ۱۱۱ هفت چنار می‌نمایند.

شریفی ادامه داد: همچنین در ساعت ساعت ۰۱:۴۵ بامداد پنج شنبه در محدوده جنگل سرخه حصار درب شماره ۳ فردی با سلاح سرد، شیشه سوپرمارکت را شکسته و قصد زورگیری داشت که تیم گشت منطقه ۱۳ پلیس راهور تهران بزرگ به موقع در محل حاضر و سارق را دستگیر و با تنظیم صورتجلسه ای وی را تحویل عوامل کلانتری می‌دهند.

وی گفت: پلیس راهور تهران بزرگ، با توجه به شناختی که نسبت به دیگر امور انتظامی که در آموزش‌های پی در پی دیده است؛ ضمن انجام مأموریت‌های شبانه روزی مرتبط، با دیگر جرایم نیز برخورد دارد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: شهروندان می‌توانند اینگونه موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و یا به نزدیک ترین واحد پلیس اطلاع دهند.

وی گفت: رانندگان و شهروندان تهرانی مطلع باشند که تیم‌های پلیس پایتخت با تلاش و پشتکار و با حضور پر رنگ شبانه روزی در جهت ایجاد امنیت و آرامش شهروندان آماده خدمت رسانی هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131525

مهمترین اخبار ایران و جهان: