نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 13:59

برخی در دولت به ایجاد هیجان علاقه دارند/ اسامی ۱۵ مدیر اعلام شود

اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برخی افراد در دولت به ایجاد جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که رسماً اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رابطه با سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به خوزستان، مطالب مختلفی در جلسات شورای اداری و برنامه‌های دیدار مردمی که رئیس‌جمهور داشت، عنوان شد؛ همچنین در برنامه‌ای که وزرا در شهرستان‌های مختلف استان در خصوص برخی طرح‌های عمرانی و زیرساختی داشتند، قطعاً این موضوع برمی‌گردد به جمع‌بندی که باید صورت بگیرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: جمع‌بندی و مصوبات سفر دولت به خوزستان به صورت شفاف و مشخص باید در اختیار نمایندگان استان قرار گیرد؛ به طور دقیق هنوز برای نمایندگان مشخص نشده ولی از استاندار و معاون اجرایی رئیس‌جمهور مصوبات سفر خواسته شده است.

نماینده مردم اهواز در مجلس در شورای اداری رئیس مجمع نمایندگان از رئیس‌جمهور درخواست شده که جلسه مشترکی با حضور مجمع نمایندگان، استاندار خوزستان و معاون اجرایی رئیس‌جمهور برگزار شود تا مصوبات سفر را دریافت کنیم.

وی گفت: در خصوص مطلب اعلامی تغییر مدیران نیز تغییر یک امر ضروری است ولی اینکه بخواهیم در یک تریبون عمومی اعلام شود، شاید درس‌هایی برای مدیران داشته باشد ولی اینکه اسامی را اعلام نکنند نوعی ایجاد یأس، ناامیدی و کُندی کار و اجرای وظایف را برای مدیران به دنبال دارد.

حسینی ادامه داد: این ۱۵ نفر یا بازنشسته شده بودند و یا اینکه مأموریت شغلی آنها برای تصدی مدیرکلی به اتمام رسیده ولی برکناری برچسب خوبی برای مدیران نیست؛ برخی افراد در دولت به ایجاد هیجان و جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که در یک برنامه رسمی اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود، برای مردم ایجاد سوال می‌شود و آنها حق دارند که بدانند این مدیران چه کسانی هستند به همین دلیل عقیده دارم باید اسامی به مردم اعلام شود؛ همچنین مدیران باید وضعیت خود را بدانند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خبر داد: هیچ‌گونه لیستی از نام مدیرانی که قرار است تغییر شوند به نمایندگان مجلس خوزستان ارائه نشده و با آنها مشورت هم نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور روز جمعه هشتم اردیبهشت ماه امسال در سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان گفته بود: ارزیابی عملکرد مدیران استان خوزستان در دیدارهای مردمی انجام شد و با مشورتی که با استاندار صورت گرفت، در مرحله اول ۱۵ مدیر استان جای خود را به دیگر مدیران می‌دهند و تا کنون سه مدیر تغییر کرده و مابقی هم در روزهای آینده تغییر می‌کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188025

مهمترین اخبار ایران و جهان: