نیوز سیتی!
24 آذر 1401 - 17:22

آغاز اجرای طرح نهضت ملی مسکن در گرمه/ ۲۴۷ واحد ویلایی در حال ساخت

بجنورد- مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از آغاز فاز اول عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن در شهرستان گرمه خبر داد و گفت: در فاز نخست ۲۴۷ واحد ویلایی با مساحت ۱۰ هکتار ساخته می‌شود.

قاسم قاسمی در حاشیه سفر استاندار خراسان شمالی به شهرستان گرمه، در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت پروژه نهضت ملی مسکن در این شهرستان پرداخت و اظهار کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی ۲۴۷ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان به مساحت ۱۰ هکتار صبح پنج شنبه بر زمین خورد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی ادامه داد: عملیات تسطیح و آماده سازی معابر طرح نهضت ملی مسکن شهر گرمه توسط اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و پیمانکاری شهرداری گرمه با مساحت کل ۴۵ هزار متر مربع و حجم ۲۵ هزار متر مکعب خاکبرداری انجام خواهد شد.

وی افزود: در شهر گرمه بیش از ۲ هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که از این تعداد هراز و ۶۷ نفر واجد شرایط و تعداد ۴۹۴ نفر آورده اولیه خود را واریز کردند که در فاز اول عملیات اجرایی ۲۴۷ واحد در این شهرستان امروز آغاز شد.

قاسمی بیان داشت: ۳۰ هکتار از زمین‌های شهر گرمه نیز در حال الحاق به محدوده در راستای طرح نهضت ملی مسکن هستیم که به زودی تحویل خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 912970

مهمترین اخبار ایران و جهان: