نیوز سیتی!
03 دی 1401 - 00:50

4 کشته؛ حاصل واژگونی پراید در محور آرادان

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: واژگونی خودروی پراید در محور سرخه به آرادان، چهار فوتی و دو مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدعلی طاهری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان امشب به خبرنگاران گزارش داد: حادثه واژگونی خودروی پراید حوالی ساعت ۱۶ امروز در محور سرخه- آرادان و در فاصله هشت کیلومتر به آرادان به وقوع پیوست.

وی با بیان اینکه سه دستگاه آمبولانس اورژانس در لحظات نخستین پس از تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ در محل حاضر شدند، اظهار کرد: چهار نفر سر صحنه تصادف جان خود را از دست دادند که شامل سه خانم با سن‌های تقریبی ۳۵، ۴۵ و ۷۵ ساله همراه با یک کودک سه ساله هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: دو مصدوم حادثه نیز شامل یک مرد ۶۰ ساله و یک کودک ۱۵ ماهه برای ادامه روند درمان توسط اورژانس جاده‌ای آرادان به بیمارستان معتمدی منتقل شدند.

طاهری در تشریح حادثه گفت: خودروی پراید پس از برخورد به نیوجرسی به درون پل سقوط می‌کند و عوامل پلیس، آتش‌نشانی و هلال‌احمر نیز در امدادرسانی حضور داشتند.

علت اصلی حادثه توسط پلیس اعلام می‌شود.

پایان پیام/74001/ک/

منبع: فارس
شناسه خبر: 929470

مهمترین اخبار ایران و جهان: