نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 13:05

استفاده از اندیشه‌های امامین انقلاب در برنامه‌های فرهنگی فارس

شیراز-مسئول بسیج دانشجویی فارس گفت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری از بزرگترین نظریه پردازان حوزه فرهنگ اند و می‌توان از اندیشه‌های امامین انقلاب در طراحی برنامه فرهنگی استان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید یوسفی پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس بیان کرد: یکی از مهم‌ترین کارکردهای اجتماعی برنامه‌های فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان جوان انقلابی در جامعه است از این رو دانشجویان باید با آشنایی از مبانی اندیشه‌های اسلامی در مسیر مورد تاکید امام خمینی (ره) و ولایت فقیه قرار بگیرند.

مسئول بسیج دانشجویی فارس عنوان کرد: نقشه راه علمی و عملیاتی برای فعالیت‌های سالیانه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس تدوین شود.

او، تأمین و تربیت معلمان، مدیران، مربیان، کارکنان و پژوهشگران مؤمن و متعهد، معتقد به مبانی دینی و ارزش‌های اسلامی و انقلابی، دارای فضائل اخلاقی و ارزش‌های والای انسانی، کارآمد و توانمند در تراز جمهوری اسلامی را از اهداف دانشگاه فرهنگیان برشمرد و افزود: دانشجو معلمان به دنبال تحول در امر تعلیم و تربیت و رساندن کشور به توسعه پایدار و همه جانبه باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433670

مهمترین اخبار ایران و جهان: