نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 20:12

انتظار هواداران از ربیعی بازگشت ذوب‌آهن به جمع ۵ تیم اول است

اصفهان- سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن گفت: هواداران ذوب آهن از ربیعی انتظار بازگرداندن این تیم به جمع ۵ تیم اول لیگ را دارند.

حسن حاج رسولی‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره مصاف این تیم برابر ملوان بندر انزلی در چارچوب هفته نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: تیم ذوب آهن با ترکیب جدیدی پا به لیگ بیست و سوم گذاشته و این موضوع در گام اول سبزپوشان اصفهانی را مجبور به ایجاد هماهنگی بیشتر در ساختار تیم می‌کند.

وی ادامه داد: محمد ربیعی، سرمربی جدید این تیم که در سال‌های گذشته عملکرد خوبی به نمایش گذاشته است می‌خواهد شرایطی در ذوب آهن بسازد که منجر به کسب نتیجه و ایجاد یک منطقه امن در بالای جدول برای سبزپوشان شود.

مربی سابق تیم امید ذوب آهن با اشاره به اینکه سرمربی تیم ملوان شناخت کامل از شرایط کلی ذوب آهن دارد، تصریح کرد: مهدی تارتار که در فصل پیش هدایت سبزپوشان اصفهانی را برعهده داشته حالا به خوبی با شرایط این تیم آشناست. از همین رو کار ذوب آهن در برابر تیم ملوان دشوار است.

وی با بیان اینکه ذوب آهن در این مسابقه باید تمرکز خود را روی کسب امتیاز بگذارد، گفت: به اعتقاد من نباختن در این مسابقه برای ربیعی جنبه مهمی دارد؛ به هر حال ذوب آهن در فصل نقل و انتقالات تغییرات متعددی داشته و آنها از همین رو نیازمند زمان و هماهنگی بیشتر در ترکیب خود هستند. با وجود این کسب حداقل امتیاز از بازی انزلی باید برای سبزپوشان حائز اهمیت باشد.

حاج رسولی‌ها تاکید کرد: باید به ربیعی و شاگردانش در ذوب آهن فرصت داد؛ ربیعی در این سال‌ها خود را در جریان لیگ اثبات کرده و از همین رو باید به او برای ساخت ذوب آهن جدید فرصت بدهند.

وی با بیان اینکه ذوب آهن سال‌های زیادی است که جایگاه واقعی خود در لیگ را از دست داده و همین موضوع دل هواداران این تیم را رنجانده است، خاطرنشان کرد: این تیم سابقه درخشش در آسیا و قهرمانی‌های متعدد در جام حذفی را در کارنامه دارد. از این رو انتظار هواداران از ربیعی جوان بسیار بالاست و آنها انتظار دارند این تیم به جایگاه خود در جمع پنج تیم اول لیگ بازگردد.

سرمربی سابق تیم امید ذوب آهن درباره عملکرد سبزپوشان اصفهانی در فصل نقل و انتقالات تابستان تصریح کرد: باشگاه ذوب آهن بازیکنان خوبی جذب کرده و همین موضوع قطعاً انتظارات هواداران از این تیم را بالا می‌برد.

وی افزود: همه هواداران و پیشکسوتان تیم ذوب آهن امیدوار هستند که ربیعی بتواند با بهره گیری مناسب از همه ظرفیت بازیکنان نتایج خوبی برای این تیم کسب کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1434526

مهمترین اخبار ایران و جهان: