نیوز سیتی!
05 مرداد 1402 - 14:40

فعالیت مرکز اهدای خون کرمانشاه در تاسوعا و عاشورای حسینی

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه، از فعالیت مرکز اهدای خون کرمانشاه در صبح و بعدازظهر به صورت یکسره، در تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

مریم میرزاده، مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور سالار شهیدان امام حسین (ع)، اظهار کرد: پویش نذر خون با شعار «اهدای خون، فرهنگ حسینی، نذر عاشقان» از بتدای ماه محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی در خصوص فعالیت مراکز اهدای خون کرمانشاه، گفت:  همه روزه پایگاه مرکزی واقع در خیابان بنت‌الهدی شهر کرمانشاه در روزهای غیرتعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ و در ایام تعطیل از ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه و در روز تاسوعا و عاشورا هم از صبح تا عصر پذیرای اهداکنندگان هستیم.

مدیرکل انتقال خون استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت دیگر پایگاه در میدان فرودسی جنب بیمارستان متعضدی، گفت: هر روز در ایام غیرتعطیل از ساعت ۸ تا ۱۳ پذیرای اهداکنندگان هستند.

میرزاده در خصوص نحوه فعالیت تیم‌های سیار نیز، گفت: تیم سیار یکشنبه‌ها هر هفته در اسلام‌آباد غرب و چهارشنبه‌ها در کنگاور و قصرشیرین فعال هستند و در دیگر شهرستان‌ها هم بنا بر برنامه اعلام شده، حضور می‌یابند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1409370

مهمترین اخبار ایران و جهان: