نیوز سیتی!
01 مرداد 1402 - 16:44

کاراته کای قمی صاحب گردن آویز طلای آسیا شد

قم- رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب مدال طلای کاراته کا قمی در رقابت‌های قهرمانی آسیا خبر داد.

مهدی بیرانوند در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فینال مسابقات کومیته مردان قهرمانی آسیا در حالی امروز یکشنبه برگزار شد که کاراته کا قمی در قالب تیم ایران به مدال طلا دست یافت.

رئیس هیئت کاراته استان قم افزود: محمود نعمتی کاراته کای جوان قمی که همراه با تیم ملی کشورمان در رقابت‌های آسیایی مالزی حضور دارد، امروز موفق به ایستادن بر بام آسیا و کسب مدال با ارزش طلا شد.

وی گفت: در دور اول رقابت‌های کومیته محمود نعمتی به همراه سایر اعضای تیم کشورمان، با نتیجه ۳ بر ۳ و در سنشو برابر حریف عربستانی به پیروزی رسید.

بیرانوند ادامه داد: در دور دوم نعمتی ۹ بر ۰ حریف عراقی را از پیش رو برداشت و در دور سوم برابر نماینده اردن به برتری رسید و راهی فینال شد.

وی افزود: در فینال مسابقات و در مصاف با قزاقستان تیم کاراته کشورمان با اقتدار قزاقستان را شکست داد که در این مرحله پسر جوان کاراته قم با برتری ۳ بر ۲ اولین طلای بزرگسالان آسیا را به نام خود ثبت کرد.

رئیس هیئت کاراته استان قم یادآور شد: در روز اول مسابقات هم امیر مهدی زاده دیگر نماینده کاراته استان قم در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم با سه پیروزی و یک شکست مدال برنز مسابقات را کسب کرده بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1395526

مهمترین اخبار ایران و جهان: