نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 23:15

۲ شهرک‌نشین صهیونیست در درگیری با فلسطینیان زخمی شدند

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست عصر امروز شنبه به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، عصر امروز شنبه، مناطق مختلف کرانه باختری شاهد یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری و درگیری فلسطینیان با اشغالگران بود.

در شهرک عزون در شرق قلقیلیه واقع در کرانه باختری، پس از آن‌که شهرک‌نشینان صهیونیست با سنگ به خودرو فلسطینیان حمله کردند با مقابله جوانان فلسطینی مواجه و در جریان این درگیری ۲ شهرک‌نشین صهیونیست زخمی شدند. پس از این درگیری نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به شکل گسترده در منطقه حاضر شدند، اقدامات نظامی خود را تشدید کردند و جوانان فلسطینی را مورد پیگرد قرار دادند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در روستای کفر قدوم واقع در شرق قلقیلیه نیز با فلسطینیانی که در اعتراض به شهرک‌سازی و بستن یکی از ورودی‌های این روستا از ۱۲ سال گذشته تاکنون، اقدام به راهپیمایی کرده بودند درگیر شدند. در جریان این درگیری یک کودک ۱۵ ساله و یک جوان ۲۲ ساله فلسطینی به ضرب گلوله‌های ساچمه‌ای نظامیان صهیونیست مصدوم شدند. منابع محلی گزارش دادند که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در یورش خود به روستای کفر قدوم و برخورد با فلسطینیان معترض از بمب‌های صوتی نیز استفاده کرده‌اند.

در نابلس نیز، دسته‌ای از شهرک‌نشینان صهیونیست به اراضی فلسطینیان حمله‌ور شدند و درختان زیتون اطراف روستای بورین در جنوب نابلس را شکستند. روستای بورین در برهه اخیر بارها از سوی شهرک‌نشینان صهیونیست مورد تعرض قرار گرفته است.

از سوی دیگر نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی محمد فیاض بشناق آزاده فلسطینی ساکن منطقه رمانه در غرب جنین و عمار زیاد جبارین و سعید محمد عبدالنبی از ساکنان منطقه الطیبه در غرب جنین را در ایست بازرسی حواره واقع در جنوب نابلس بازداشت کردند.

نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مجد عوض ابو عبید جوان فلسطینی ساکن جنین را نیز در ایست بازرسی «دوتان» که در بالادست شهرک یعبد قرار دارد را بازداشت کردند. در قدس اشغالی نیز یوسف الرجبی از ساکنان محله بطن الهوی واقع در جنوب مسجدالاقصی توسط نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بازداشت شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1438970

مهمترین اخبار ایران و جهان: