نیوز سیتی!
22 مرداد 1402 - 18:04

روابط‌عمومی‌ها از شیوه سنتی اطلاع‌رسانی عبور کنند

شهرکرد_ استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: عبور از فعالیت‌های سنتی و کم بازده مورد توجه فعالان حوزه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی حیدری ظهر یک شنبه در سومین مجمع روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مردم با حضور پرشور خود در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقشه‌های دشمنان جمهوری اسلامی را خنثی می‌کنند، اظهار کرد: دشمن تمام توان خود را به‌کار گرفته است تا یاس و نا امیدی را در جامعه پمپاژ کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: در یکسال گذشته مردم با پشتیبانی از انقلاب اسلامی برخلاف جهت‌دهی دشمن حرکت کردند و با این کار پاسخ محکمی به دشمنان می‌دهند.

وی با بیان اینکه شاهد استقبال مردم در پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی بودیم، گفت: این مسئله نشان‌دهنده آمادگی مردم برای حضور پرشور و گسترده در پای صندوق‌های رأی در ۱۱ اسفندماه سال‌جاری است.

حیدری با اشاره به اینکه روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی وظیفه خطیر و دشواری بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: فعالان این عرصه با دست خالی در برابر توطئه‌های دشمنان ایستاده‌اند و به مأموریت خود عمل می‌کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دشمن با عملیات روانی به‌دنبال ایجاد شکاف و ترویج ناامیدی در کشور است، عنوان کرد: اطلاع‌رسانی مستمر در خصوص پیشرفت فیزیکی طرح‌های عمرانی نیمه‌تمام، تشریح مصداقی فعالیت‌های انجام شده و عبور از فعالیت‌های سنتی و کم بازده مورد توجه فعالان حوزه روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد، همچنین این قشر به ابهام‌های موجود در فضای مجازی پاسخ دهند.

وی یادآور شد: طبق اعلام مرکز آمار ایران رتبه بیکاری چهارمحال و بختیاری از رتبه یک به رتبه نهم رسیده است که نشان از تلاش شبانه‌روزی مسئولان دولت سیزدهم در استان دارد.

حیدری در پایان تاکید کرد: روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ریزی برای برگزاری مطلوب مراسم اربعین حسینی، هفته دولت و انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش مؤثری داشته باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1440326

مهمترین اخبار ایران و جهان: