نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 16:22

«محمدرضا شهاب زاده» سرپرست فرمانداری آستارا شد

آستارا- طی حکمی از سوی استاندار گیلان، «محمد ضا شهاب زاده» به سمت سرپرست فرمانداری آستارا منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا صبح چهارشنبه با حضور جلایی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا برگزار شد.

«محمد رضا شهاب زاده» سرپرست فرمانداری آستارا در این مراسم اظهار کرد: هیچ استانداری مانند استانداران دولت سیزدهم شبانه روز پیگیر برنامه‌ها و پروژه‌ها نبوده است و فرمانداری نیست که خواب راحت داشته باشد و امید می‌رود راهی که فرماندار پیشین آستارا آغاز کرده بودند، با همدلی و قوت ادامه یابد.

وی با اشاره به پروژه‌های سنگینی که در دولت سیزدهم آغاز شده است، گفت: باید همه توان خود را به کار بگیریم تا وعده‌ها تحقق پیدا کند، در هر شهرستانی آمارهای امیدبخش به چشم می‌خورد که در این دولت و با همراهی مجلس انقلابی و سایر قوا رخ داده است و امید می‌رود روزهای خوب و پرنشاط و امیدوارکننده ای نیز در پیش داشته باشیم.

گفتنی است؛ شهاب زاده پیش از این سوابقی همچون فرمانداری رودسر، معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان مرزی بندر آستارا معاونت مرکز مهارت‌های پیشرفته آموزش فنی و حرفه‌ای استان و عضویت در کمیته تحول اداری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و شورای نظارت و ارزشیابی طرح‌ها و فعالیت‌های فرهنگی این اداره کل را بر عهده داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1405870

مهمترین اخبار ایران و جهان: