نیوز سیتی!
11 مرداد 1402 - 10:02

تمام مراجع قضائی استان سمنان امروز و فردا تعطیل است

رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا، تمام مراجع قضائی استان سمنان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهار کرد: با توجه به گرمای بی‌سابقه هوا و بنا به تصمیم هیأت دولت و موافقت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، ۱۱ و ۱۲ مردادماه سال ۱۴۰۲ تمام مراجع قضائی سراسر استان سمنان تعطیل است.

وی گفت: با توجه به تصمیم اخیر هیأت دولت و موافقت معاونت منابع انسانی قوه قضائیه مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۱ و ۱۲ مردادماه سال جاری، به علت گرمای بی‌سابقه هوا به منظور حفظ سلامتی شهروندان تمام حوزه‌های ستادی، مراجع قضائی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان سمنان در روزهای مذکور تعطیل است.

رئیس کل دادگستری استان سمنان تصریح کرد: این اطمینان خاطر برای اصحاب پرونده‌ها وجود داشته باشد، به سبب تعطیلات روزهای آتی، مراجع قضائی مکلف هستند تجدید اوقات رسیدگی به این پرونده‌ها را در اولویت اقدامات قضائی قرار داده و با انجام کار مضاعف به طور یقینی از تضییع حقوق قانونی خودداری می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: کار در دستگاه قضائی به لحاظ حفظ و تأمین امنیت تعطیلی ندارد و علی‌رغم تعطیلات روزهای آینده، شعب کشیک فعال و خدمات‌رسانی از طریق شعب فعال در مراجع قضائی کماکان به قوت خود باقی است.

وی افزود: امیداست با مدیریت مصرف انرژی و کنترل دمای منازل و اماکن تجاری، استفاده بهینه از منابع انرژی به صورت صحیح اتفاق افتاده تا امکان بهره‌برداری از مواهب الهی برای هم‌وطنان سراسر کشور فراهم باشد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1422926

مهمترین اخبار ایران و جهان: