نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 15:18

برگزاری اردوهای پدر، پسری و مادر، دختری در فرهنگسراهای تهران

سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «اردو بازی» را در قالب تورهای نیم‌ روزه و یک‌ روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار می‌کند. این برنامه به .صورت پدر، پسری و مادر، دختری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس‌، سازمان فرهنگی، هنری شهرداری تهران ویژه برنامه «اردو بازی» را در قالب تورهای نیم‌ روزه و یک‌ روزه ویژه نوجوانان دختر و پسر برگزار می‌کند.

این سازمان ویژه برنامه «اردو بازی» را از امروز ۱۰ مرداد تا ۳۱ شهریور،‌ در قالب تورهای نیم‌روزه از ساعت ۱۴ الی ۱۹ و تورهای یک‌روزه از ساعت ۸ الی ۱۷ ویژه نوجوانان دختر و پسر را در ۷ فرهنگسرای تهران برگزار می‌کند.

این اردوها شامل برنامه‌های تفریحی و فرهنگی بوده و هدف از برگزاری آن‌ها ارتقاء مهارت‌های اجتماعی و بهبود کیفیت زیست نوجوانان در بستر جامعه است که در فرهنگسراهای اشراق، رازی، خاوران، بهمن، سردار شهید سلیمانی، ولاء و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. 

«اردو بازی» علاوه بر آموزش و رشد علمی و مهارتی، با ایجاد شادی و نشاط اجتماعی تلاش می‌کند استعدادها و توانمندی‌های نوجوانان را به آن‌ها نشان دهد. گفت‌وگوی جمعی، پانتومیم، مسابقه و فعالیت‌های ورزشی و تفریحی در کنار برنامه‌های پدر، پسری و مادر، دختری از بخش‌های این اردوها است.
علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام گروهی به سایت fhschool.ir مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1421970

مهمترین اخبار ایران و جهان: