نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 08:15

رقابت 400 خواهر ورزشکار بسیجی در 7 رشته ورزشی

جشنواره فرهنگی ورزشی بازی‌های بومی و محلی خواهران مساجد محلات و نواحی مقاومت بسیج استان اصفهان با عنوان به استقبال از کنگره ملی ۲۴هزار شهید استان اصفهان در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جشنواره فرهنگی و ورزشی بازی‌های بومی و محلی مساجد محلات و نواحی مقاومت بسیج خواهران استان اصفهان با حضور ورزشکاران بسیجی منتخب شهرستان‌های استان در شهرستان فلاورجان برگزار شد.

آیین افتتاحیه این جشنواره فرهنگی ورزشی بومی و محلی، با حضور سردار مرتضی عمو مهدی جانشین سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان و جمعی از مسؤولان و ادای احترام و تقدیم شاخه گل توسط ورزشکاران به تمثال مبارک شهدا برگزار شد.

«ورزش، نشاط و معنویت» عنوان این جشنواره بود که با عنوان به استقبال از کنگره ملی۲۴هزار شهید استان اصفهان در فلاورجان برگزار شد.

تعداد ۴۰۰ ورزشکار دختر از ۲۵ شهرستان در هفت رشته بومی و محلی دال پلان، هفت سنگ مهارتی، طناب‌کشی، طناب‌زنی، دارت، آمادگی جسمانی، و تنیس روی میز با هم به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

هدف از برگزاری این مسابقات آشنایی با فرهنگ غنی ایران، اسلامی و زنده نگه‌داشتن رشته‌های بومی محلی، آشنایی کودکان و نوجوانان با این رشته‌ها عنوان شد.

در این جشنواره ورزشی، تیم‌های ورزشی از ۲۵ ناحیه مقاومت بسیج استان اصفهان شرکت داشتند.

در این مسابقات شرکت‌کنندگان، صلوات و دعا را به روح ۲۴ هزار شهید استان اصفهان هدیه کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437526

مهمترین اخبار ایران و جهان: