نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 14:00

فرمانده انتظامی غرب استان تهران: بیش از ۵۴ هزار گذرنامه در چهار ماه اخیر صادر شده است

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: تعداد ۵۴ هزار و ۲۶۸ گذرنامه در بازه زمانی ۴ ماه صادر شده و کسانی که قصد تشرف سفر کربلا برای اربعین دارند، دریافت گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند.

سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که ظهر امروز در سالن جلسات ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: قشر خبرنگاران جز فرهیخته‌ترین افراد جامعه هستند و این شغل شریف ارزش بسیاری در جامعه دارد. 

وی گفت: پلیس سعی بر تأمین امنیت در سطح شهر و محله‌ها دارد و بر حضور پلیس میان مردم رصد قابل توجهی داشته و تعداد تماس‌های پلیس در ۴ ماه گذشته ۸ درصد نسبت به گذشته افزایش داشته و از ۹۷۱ هزار تماس ۱۸ درصد عملیات پلیسی بیشتر شده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران افزود: تعداد تصادفات خسارتی ۱۴ هزار و ۶۹ مورد بوده که به این موارد رسیدگی شده است و تعداد تصادفات فوتی ۹۲ مورد بوده که ۳۶ درصد کاهش یافته است.

سردار عزیزی ادامه داد: تعداد طرح‌های امنیت اجتماعی ۱۳ درصد افزایش داشته و دستگیری اراذل اوباش ۷۳۳ نفر بوده و در بحث کشفیات مواد مخدر ۴ هزار و ۷۴۳ تن و ۵ هزار و ۹۸۹ نفر توزیع کننده دستگیر شدند.

وی با اشاره به تعداد دستگیری معتادین متجاهر افزود: ۳ هزار و ۸۳۴ نفر در این حوزه جمع آوری شده که ۱۵ درصد کاهش داشته و آمادگی برخی دستگاه‌ها برای نگهداری معتادین کمتر شده است. 

فرمانده انتظامی غرب استان تهران خاطر نشان کرد: تعداد ۱۱ باند مواد مخدر در این ۴ ماه منهدم شده و میزان کشفیات ۶۱ درصد رشد داشته است و در مجموع ۹ هزار و ۲۴۹ نفر سارق دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در حوزه کالای قاچاق ۳۱۹ میلیارد تومان کشفیات بوده که نسبت به سال گذشته ۶۷ درصد افزایش داشته و ۳۴۰ پرونده تشکیل و ۴۰۹ متهم دستگیر شدند. 

سردار عزیزی گفت: تعداد ۳۵ هزار و ۲۵۰ مورد بازدید از صنوف انجام شده که ۲ هزار و ۵۶۰ مورد پلمب شدند و ۸ هزار و ۵۲۰ اخطار صادر شده است.

وی در خصوص صدور گذرنامه خاطر نشان کرد: تعداد ۵۴ هزار و ۲۶۸ گذرنامه در بازه زمانی ۴ ماه صادر شده و کسانی که قصد تشرف سفر کربلا برای اربعین دارند، دریافت گذرنامه را به روزهای آخر موکول نکنند.

پایان پیام/۶۷۰۷۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1438226

مهمترین اخبار ایران و جهان: