نیوز سیتی!
13 مرداد 1402 - 16:29

حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت کشور را تعیین می‌کند

خرمشهر - امام جمعه خرمشهر گفت: شرکت در انتخابات امری مهم است و انتخاب خوب یا بد نه تنها بر سرنوشت مردم ستم کشیده این شهرستان بلکه بر سرنوشت کشور تأثیر خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام محمد جواد عادل پور ظهر امروز جمعه در خطبه‌های فریضه سیاسی عبادی نماز جمعه، بر اهمیت انتخابات تاکید و اظهار کرد: انتخابات مهم است و سرنوشت ما به نتیجه انتخابات بستگی دارد و حضور پرشور یک تکلیف است.

وی با یادآور شدن اینکه در قانون جدید انتخابات مرحله پیش ثبت نام وجود دارد، افزود: مرحله پیش ثبت نام فرصت خوبی را برای دستگاه‌های متولی و ناظر فراهم می‌کند و فرصتی هم برای مردم است تا با آگاهی بیشتری انتخاب کنند.

امام جمعه خرمشهر، نخبگان را به مشارکت در انتخابات دعوت و بر رعایت تقوا تاکید کرد.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه به مناسبت‌های پیش رو از روز حقوق بشر اسلامی اشاره کرد و گفت: فردا روز حقوق بشر اسلامی بر اساس کرامت انسانی است که باید کرامت انسانی حفظ شود و احکام الهی قید شده در آموزه‌های دینی هم در همین راستا است.

وی، آزادی در چهارچوب قانون، اخلاق و ارزش‌ها و همچنین استقلال تمام بشریت را یکی از مصادیق حفظ کرامت انسانی از منظر اسلام دانست.

امام جمعه خرمشهر به روز شهدای مدافع حرم هم اشاره کرد و گفت: آمادگی خود را اعلام می‌کنیم تا تمام دارایی خود را در راه حفظ حریم و حرم اهل بیت (ع) فدا کنیم.

وی از برگزاری میز خدمت و اجرای آسفالت توسط شهرداری در خرمشهر تقدیر کرد و خواستار پاکیزگی معابر این شهرستان شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1425626

مهمترین اخبار ایران و جهان: