نیوز سیتی!
19 مرداد 1402 - 14:54

رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذار در توسعه استان زنجان دارند

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: رسانه ها نقش مهم و تاثیرگذار در توسعه استان زنجان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، صمد یوسفی اصل صبح پنجشنبه در بازید از خبرگزاری مهر به مناسبت روز خبرنگار، با تبریک این روز به خبرنگاران این خبرگزاری، گفت: نقش رسانه در زمینه توسعه در بخش های مختلف تاثیرگذار و تعیین کننده است.

وی با بیان اینکه خبرگزاری مهر، یک خبرگزاری حرفه ای است و خبرنگاران این مجموعه در حوزه رسانه حرفه ای هستند، گفت: این اصل باعث شده خبر و گزارشی که بر روی خروجی خبرگزاری مهر منتشر می شود به انصاف و همراه با حقیقت باشد.

یوسفی اصل افزود: کسی که در حوزه خبر و رسانه فعالیت می کند باید متخصص باشد و این روند باعث می شود اطلاع رسانی حرفه ای در جامعه صورت بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه خبرگزاری مهر تعامل خوبی با این مجموعه در راستای توسعه و پیشرفت اقتصادی استان دارد، گفت: طی ۶ ماه آغاز فعالیت تیم جدید در اتاق بازرگانی استان زنجان، خبرگزاری مهر تعامل خوب و سازنده داشته و در راستای توسعه اقتصادی استان همراه بوده است.

یوسفی اصل تاکید کرد: تیم جدید که مسئولیت اتاق بازرگانی استان زنجان برعهده گرفته است، نگاه ویژه به حوزه رسانه دارد و در زمینه تعامل اقتصاد و رسانه نگاه و رویکرد جدید در پگیش گرفته است.

وی با بیان اینکه کمبود سواد رسانه‌ای در بین فعالان اقتصادی و سواد اقتصادی در بین فعالان رسانه‌ای یکی از نکات مهم در این حوزه است، افزود: در تلاش هستیم دوره های آموزشی خبرنگاری اقتصادی را در استان برگزار کنیم و روند برگزاری این دوره ها را تداوم بدهیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با بیان اینکه برای جبران این کمبود برگزاری دوره های آموزشی اقتصادی میان مدت و کارگاه مد نظر قرار می گیرد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی در حوزه خبرنگاری باعث تقویت فرایندهای موجود در حوزه اطلاع رسانی می شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1435626

مهمترین اخبار ایران و جهان: