نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 10:08

روایتگری صادقانه در مقابل روایت‌سازی دشمن از وظایف خبرنگاران است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان اصفهان گفت: روایتگری صادقانه و محسوس و ملموس جامعه در مقابل روایت‌سازی دشمن به عهده خبرنگاران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علی تمنایی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان صبح امروز در آیین گرامیداشت روز خبرنگار اظهار داشت: دشمن در تلاش است که ایجاد نامیدی و یأس کند و این جنگ همه جانبه است.

وی افزود: تحریم اقتصادی و سیاسی را آغاز کردند و از مقامات بالای کشور و حتی دادستان استان اصفهان را هم تحریم کردند و از این ابزار برای نخبگان هم استفاده می‌کنند.

تمنایی با بیان اینکه جنگ رسانه شروع جنگ نابرابری است، گفت: در این جنگ نرم در واقع هدف زیر سوال بردن زیرساخت‌های فکری است که مردم را از دین، نظام و آینده ناامید کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: جهاد مقدس و جهاد کبیر را به تعبیر مقام معظم رهبری آغاز خواهیم کرد و بهترین زمینه آن رسانه و خبرنگاری است که آنها به عنوان پیامبران صداقت هستند و در روشنگری و تبیین حقایق جامعه ایفای نقش کنند.

وی افزود: دشمن در حال وارونه جلوه دادن حقایق جامعه است و باید در امیدآفرینی نقش پررنگی داشته باشد.

تمنایی اضافه کرد: نقاط مثبت و زیبایی‌های بسیاری در اصفهان وجود دارد که نمونه آن برپایی عید غدیر بود که فضای شادی را ایجاد کردند و نمایش آن وظیفه خبرنگاران است.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ استان اصفهان با اشاره به ایام محرم گفت: در هر کوی و برزنی یک موکب و روضه خانگی و هیأت برپا بود که این مورد هم یک چشم کورکنی برای دشمن است.

 وی افزود: روایتگری صادقانه و محسوس و ملموس جامعه در مقابل روایت‌سازی دشمن به عهده خبرنگاران است.

پایان پیام/ ۶۳۱۳۸/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1431770

مهمترین اخبار ایران و جهان: