نیوز سیتی!
17 مرداد 1402 - 17:01

قلب تپنده امید آفرینی و پویایی در جامعه رسانه است

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام گفت:جامعه ما نیاز به امید و تحرک و پویایی دارد، قلب تپنده این امید آفرینی رسانه است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز فرزاد اسفندیاری رئیس دانشگاه پیام نور ایلام در نشست خبری با جمعی از اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه قلب تپنده امید آفرینی در جامعه است گفت: رسانه های معاند در صدد این هستند که اخباری غلط را انتشار دهند تا یاس و ناامیدی در جامعه رواج پیدا کند و حقایق را وارونه جلوه دهند.

وی ادامه داد: این رسانه است که نمی گذارد صدای حق و صدای عدالتخواهی در زمین خاموش شود.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: ضرورت رسانه ها یک اصل انکار ناپذیر است. مقام معظم رهبری در طول سنوات مختلف بر مسئله جنگ نرم و رسانه ها و در نهایت بر مسئله جهاد تبیین به شکل یک فریضه واجب قطعی لازم‌الاجرا تاکید کردند.

وی تصریح کرد: اگر رسانه نبود پیام عاشورا امروز به گوش ما نمی رسید، اگر اهمیت و ضرورت رسانه نبود امروز ایلام پایتخت خادمین حسینی مسیر زوار عتبات عالیات نمی‌شد.

اسفندیاری ادامه داد: رسانه های نقاد و منصف باید در عرصه تبیین مسائل کلی و منطقه ای و محلی رسالت خود را به خوبی انجام دهند که ما این پتانسیل را در رسانه های استان ایلام دیدیم.

وی افزود: جامعه ما نیاز به امید و تحرک و پویایی دارد، قلب تپنده این امید آفرینی رسانه است، این رسانه است که می تواند جامعه را امیدوار به آینده کند یا خدای ناکرده ناامید از آینده کند.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام ادامه داد: ما در دانشگاه و شما در دانشگاه رسانه وظیفه داریم در تبیین دستاوردهای نظام تلاش کنیم.

وی افزود: این دانشگاه ۵ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در حال تحصیل دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1432570

مهمترین اخبار ایران و جهان: