نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 15:02

موافقت آموزش و پرورش سرخس با ۱۴ درصد از متقاضیان نقل و انتقالات

سرپرست آموزش و پرورش سرخس از موافقت با ۱۴ درصد از تقاضاهای نقل و انتقالات این اداره خبر داد و گفت: اولویت اول در نقل و انتقالات برای شهرستان، «دانش آموز و کلاس درس» است.

احمد صفائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سرخس : اظهار کرد: اولویت اول در نقل و انتقالات برای شهرستان، دانش آموز و کلاس درس است.

سرپرست آموزش و پرورش سرخس، گفت: در دستگاه تعلیم و تربیت همه کارهایی که انجام می‌دهیم بر پایه و اساس نیروی انسانی است و اگر بتوانیم درست و صحیح ساماندهی کنیم می‌توانیم شروع سال تحصیلی بدون دغدغه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین دستور کار در وزارت در این برهه از زمان موضوع نقل و انتقالات است، بیان کرد: نقل و انتقالات به‌طور صحیح بررسی می‌شود و همکارانی که براساس فرم‌های امتیازبندی و شرایط بتوانند منتقل می‌شوند و همکاران دیگر که نیاز شهرستان هستند، در آموزش و پرورش سرخس خدمت خواهند کرد.

صفائی با اشاره به شفاف‌سازی امتیازات نقل و انتقالات همکاران، خاطرنشان کرد: طی فرآیند اداری نظر شهرستان در نقل و انتقال همکاران اعلام شده است.

سرپرست آموزش و پرورش سرخس از موافقت با ۴۴ نفر از از ۳۰۸ نفر متقاضی نقل و انتقالات امسال خبر داد و گفت: با انتقال ۱۴/۲۸ درصد متقاضیان موافقت شد.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1427170

مهمترین اخبار ایران و جهان: