نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 10:07

۷۰ هزار پرس غذا بین نیازمندان استان سمنان توزیع شد

سمنان- مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: همزمان با دهه دوم ماه محرم، ۷۰ هزار پرس غذا در قالب پویش اطعام حسینی بین نیازمندان استان توزیع شد.

محمد حسین ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه همزمان با دهه دوم ماه محرم و هفتمین روز شهادت امام حسین (ع) آشپزخانه‌های حسینی پویش اطعام حسینی را در استان سمنان بار دیگر اجرا کردند، ابراز کرد: ۷۰ هزار پرس غذا در این مرحله تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اطعام در ۲۰ شهر استان سمنان توسط مؤسسات نیکوکاری و همچنین کمیته امداد انجام شده است، افزود: غذای گرم حاصل از این پویش بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه یک هزار نیازمند در سراسر استان نیز بسته معیشتی دریافت کردند، ابراز کرد: هدف پویش اطعام حسینی و توزیع بسته‌های معیشتی کمک به نیازمند و مستمند است.

ذوالفقاری همچنین از برگزاری همایش فرزندآوری با هدف تحکیم خانواده به همت کمیته امداد و به میزبانی دانشگاه سمنان خبر داد و گفت: امید آفرینی، آموزش‌های همسر گزینی و ازدواج موفق در زمره بخش‌های این همایش بود.

وی با بیان اینکه این آموزش‌ها همچنین می‌کوشد تا مددجویان را در انتخاب شغل و رشته تحصیلی یاری رساند، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ بیش از ۴۰۰ آموزش گروهی در زمینه‌های مختلف به مددجویان داده شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428126

مهمترین اخبار ایران و جهان: