نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 20:43

واکنش حماس و جهاد اسلامی به ترور ۳ مبارز فلسطینی

حماس با محکوم‌نمودن ترور ۳ تن از مبارزان فلسطینی از سوی نظامیان صهیونیست در جنین، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاوان این اقدام خود را پس خواهد داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس ترور ۳ تن از مبارزان مقاومت از سوی نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین را محکوم نمود.

حازم قاسم گفت: دشمن صهیونیستی در راستای افزایش تجاوزها و تروریسم مداوم خود نسبت به ملت فلسطین، با ترور ۳ جوان فلسطینی دیگر در جنین، جنایت جدیدی را مرتکب شد. اشغالگران بدون شک تاوان جنایات خود را پس خواهند داد و ملت ما و مقاومت قهرمان اجازه نخواهند داد که اشغالگران از پرداخت هزینه جنایات خود شانه خالی کنند.

وی افزود: این خون‌های پاک، عامل افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه و تداوم این انتفاضه با شکوه و انقلاب بزرگ خواهند بود. جنایات اشغالگران اراده پولادین ملت ما را نخواهد شکست.

حازم قاسم افزایش جنایات دشمن صهیونیستی در قبال ملت فلسطین و مقدسات آن را نشانه لزوم اقدام جهت تهیه برنامه ملی برای رویارویی با اشغالگران و ورود تمامی وطن‌پرستان فلسطینی به این برنامه جهت رویارویی با تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست دانست.

از سوی دیگر طارق سلمی، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی نیز در واکنش به جنایت جدید صهیونیست‌ها، اوضاع رژیم صهیونیستی را در تمامی زمینه‌ها آشفته خواند و اعلام کرد که این رژیم در تلاش است تا مقاومت را در کرانه باختری از بین ببرد.

وی طی سخنان خود تاکید کرد: عملیات‌های مقاومت ضدتجاوزهای برنامه‌ریزی‌شده صهیونیست‌ها افزایش خواهد یافت.

وی همچنین از هماهنگی میان مقاومت در کرانه باختری و مقاومت در نوار غزه خبر داد.

گفتنی است عصر امروز، نیروهای ویژه ارتش رژیم صهیونیستی، با تیراندازی به سمت خودروی حامل ۳ تن از مبارزان فلسطینی در جنوب جنین، آنان را به شهادت رساندند. گفته شده که شهید نایف ابوصویص از فرماندهان گردان جنین، یکی از شهدای این اقدام وحشیانه صهیونیست‌ها بوده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1429470

مهمترین اخبار ایران و جهان: