نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 15:57

فارس من| مطالبه مردم از اتحادیه پوشاک برای توقف تولید و عرضه پوشاک نامتعارف

مخاطبان خبرگزاری فارس از مسئولان اتحادیه پوشاک خواستند تا با نظارت دقیق بر وضعیت تولید و عرضه پوشاک مانع رواج مصرف لباس‌های نامتعارف شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی با عنوان «اتحادیه پوشاک در خصوص اوضاع نابسامان پوشاک پاسخگو باشد» عنوان کردند که یکی از عوامل موثر در نبود لباس مناسب در یک کشور مسلمان؛ ترک فعل و بی‌اهمیت بودن این معضل برای اتحادیه پوشاک است که با کم کاری و عدم نظارت بر وضعیت تولید و عرضه پوشاک باعث رواج مصرف لباس‌های مغایر با فرهنگ و شئون ایران اسلامی شده اند و باید در این باره پاسخگو باشند. 

به گزارش فارس، پیش از این ابوالقاسم شیرازی سخنگوی اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مورد اقدامات اتحادیه برای جمع آوری پوشاک مبتذل، گفت: یکی از اقدامات دائم بازرسان اتحادیه و همچنین بازرسان ضابط وزارت صمت و تعزیزات بازرسی از سطح عرضه است بنابراین اگر در سطح عرضه پوشاک مبتذل و یا منقش به تصاویر مبتذل و تصاویر مخالف موازین شرعی و یا تصاویر شیطان پرستی و ... مشاهده شود با عرضه‌کنندگان آن مطابق قانون برخورد می‌شود. 

همچنین احمد کریمی اصفهانی دبیرکل انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار به فارس اعلام کرد که  از نظر تولید پوشاک حجاب هیچ مشکلی نداریم و صنف پوشاک و لباس نیز پوشاک‌های متناسب با حجاب را به وفور در بازار تولید و عرضه می‌کند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429126

مهمترین اخبار ایران و جهان: