نیوز سیتی!
02 مرداد 1402 - 19:58

طرح کاهش هزینه های پارک حاشیه ای به زودی به صحن شورای شهر بر می گردد

نایب رئیس شورای شهر مشهد با اشاره رای نیاوردن طرح دوفوریتی نرخ تعرفه های پارک حاشیه خیابان ها گفت: طرح کاهش هزینه های پارک حاشیه ای به زودی به صحن شورای شهر بر می گردد و رای خواهد آورد.

موسی الرضا حاجی بگلو در گفت و گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: طرح دوفوریتی الیت، امروز در دستور کار قرار گرفت و موافقان و مخالفان درباره آن صحبت کردند و شهرداری نیز توضیحاتی داد.

وی افزود: من به عنوان طراح این موضوع توضیحاتی دادم و دلایل خودم را بیان کردم اما در رای گیری با توجه این که باید دو سوم اعضای شورا به دو فوریتی بودن طرح رای می دادند اما این طرح با ۸ رای مثبت به یک فوریت تبدیل شد.

حاجی بگلو گفت: طرح یک فوریتی به کمیسیون می رود و پس از آن به صحن شورا می آید تا چنانچه رای بیاورد هزینه پارک حاشیه خیابان ها کاهش یابد.

وی با اشاره به موضع گیری اعضای شورای شهر گفت: به نظرم طرح کاهش هزینه های الیت، رای خواهد آورد. امروز هم اکثریت به کاهش هزینه های پارک کنار خیابان رای دادند و فقط دوفوریتی بودن این طرح رای نیاورد.

نایب رییس شورای شهر مشهد با اشاره به پیگیری طرح کاهش هزینه پارک حاشیه خیابان ها گفت: طی یک یا دو هفته آینده این طرح به صحن شورای شهر خواهد آمد و به سرانجام خواهد رسید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1399126

مهمترین اخبار ایران و جهان: