نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 12:53

تبادل اقتصادی و تجاری از مرز مهران به عراق از 3 تا 18 شهریور ممنوع است

ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره سه از ممنوعیت تبادلات اقتصادی و تجاری از مهران به کشور عراق از تاریخ ۳ الی ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه شماره ۳ به تردد زائران اربعین و لزوم ثبت‌نام در سامانه سماح و ممنوعیت تبادل اقتصادی به عراق از مرز مهران اشاره کرده که متن آن به شرح ذیل است:

با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مبنی بر اطلاع رسانی‌ها صرفاً از طریق ستاد مرکزی اربعین، لذا تأکید می‌شود اخبار مرتبط با حماسه عظیم اربعین حسینی(ع) و اطلاع رسانی‌ها صرفاً از طریق ستاد مرکزی اربعین در قالب اطلاعیه‌ها و مصاحبه‌ها صورت خواهد پذیرفت.

به منظور تسهیل شرایط سفر، کاهش خطرات و آسیب‌های احتمالی موکداً استدعا می‌شود به توصیه‌های پزشکی، درمانی، مراقبت از گرمازدگی، ساعت‌های تردد زائران و ... مندرج در سامانه سماح توجه ویژه معمول شود.

با توجه به شروع رسمی عملیات اربعین از اول ماه صفر، تبادلات اقتصادی و تجاری از مهران به کشور عراق از تاریخ ۳ الی ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ ممنوع خواهد بود، لذا لازم است رانندگان و صاحبان کالا پیش‌بینی‌های لازم برای استفاده از سایر مرزها را داشته باشند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1441726

مهمترین اخبار ایران و جهان: