نیوز سیتی!
23 مرداد 1402 - 13:32

ترور نشانه استیصال دشمنان ملت و انقلاب اسلامی است

قزوین- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین گفت: ترور نه تنها نشانه قدرت نیست بلکه نشانه استیصال دشمنان ملت و انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام غلامحسن شهسواری ظهر یکشنبه در جلسه بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد با اشاره به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ اظهار کرد: ترور نه تنها نشانه قدرت نیست بلکه نشانه استیصال دشمنان ملت و انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه عوامل این ترورها باید به سزای اعمال خود برسند افزود: انقلاب اسلامی همواره از ترورهای ناجوانمردانه دشمن آسیب دیده و این ترورها اتفاق تازه ای نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیان کرد: این دو شهید الگوی دولتمردان شایسته، مکتبی، ارزشی، خدمتگزار و متعهد به آرمان‌های نظام اسلامی هستند.

وی تاکید کرد: تبیین چهره منافقان و گروهک‌های وابسته به استکبار جهانی، بازشناسی اندیشه شهیدان رجایی و باهنر و تبیین علل و انگیزه وقوع حادثه ۸ شهریور، بیان پیامدهای فاجعه ۸ شهریور و روشنگری برای نسل جوان باید در دستور کار برنامه‌های هفته دولت و بزرگداشت شهدای این حادثه تروریستی باشد.

حجت الاسلام شهسواری عنوان کرد: با توجه به تقارن سالروز شهادت این شهدا با دهه دوم صفر و اربعین حسینی باید از ظرفیت این ایام برای تبیین ابعاد شخصیتی این شهدا و تبیین چهره منافقین استفاده کرد.

وی تصریح کرد: باید ابعاد شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر به ویژه تبعیت و ولایت پذیری شهید رجایی و خدمت بی منت و جاودانه به محرومان جامعه برای مردم و نسل جوان تبیین و روشنگری شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان یادآور شد: بازشناسی اندیشه‌های شهیدان رجایی و باهنربه عنوان یکی از اهداف بزرگداشت هفته دولت بیش از پیش مد نظر قرار گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1441670

مهمترین اخبار ایران و جهان: