نیوز سیتی!
15 خرداد 1402 - 19:40

بیش از ۱۰۰ خیر در ساخت خوابگاه‌های دانشجویی مشارکت کرده‌اند

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بیش از ۱۰۰ خیر در ساخت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور مشارکت دارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از روابط عمومی دانشگاه محقق اردبیلی، مسعود گنجی در نشست بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به مشارکت بیش از ۱۰۰ خیر در ساخت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های زیرنظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سراسر کشور، اظهار کرد: صندوق خیریه رفاه دانشجویی نیز به منظور کمک به دانشجویان نیازمند راه‌اندازی شده و در حال ارائه خدمات است.

وی افزود: مشارکت خیرین در پرژوه‌های دانشگاهی منشا خیر بوده و از خیرین در خواست داریم تا در طرح ۵۰-۵۰ ساخت خوابگاه‌های دانشجویی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشارکت داشته باشند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیان کرد: در این طرح هر خیری که ساخت ۵۰ درصد خوابگاه دانشجویی را عهده دار شود، وزارت علوم نیز ۵۰ درصد مابقی را تکمیل کرده و صندوق رفاه دانشجویان نیز متعهد به تجهیز آن خوابگاه می‌شود.

گنجی با اشاره به بازدید از ۹۸ دانشگاه طی ۲ سال گذشته، عنوان کرد: در این بازدیدها مسائل و مشکلات دانشگاه‌ها احصا شده و در جهت حل آنها اقداماتی انجام گرفته است.

مشارکت خیرین در ساخت خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی

اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی نیز با اشاره به مشارکت خیرین در ساخت خوابگاه‌های دانشجویی متاهلی، رصدخانه و کمک به دانشجویان نیازمند در این دانشگاه، خواستار مشارکت پیش از پیش خیرین در حوزه ساخت خوابگاه‌های دانشجویی شد.

وی ادامه داد: هر یک از ما وظیفه داریم تا خدمات مطلوبی را در شان شهر و وطنمان به دانشجویان که آینده سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، ارائه دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز کار خیر را باقیات الصالحات عنوان کرد و گفت: طی سال‌های اخیر کمک قابل توجهی توسط خیرین به دانشجویان انجام شده است، ولی با این حال باز هم نیازمند توجه بیشتر خیرین به این حوزه هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1263870

مهمترین اخبار ایران و جهان: