نیوز سیتی!
30 اردیبهشت 1402 - 14:12

۵ درصد بودجه عمرانی شهرداری به حاشیه شهر اختصاص یافته است

مشهد ـ شهردار مشهد گفت: امسال ۵٠ درصد بودجه عمرانی آتی شهرداری به مناطق حاشیه شهر مشهد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قلندر صبح شنبه در مراسم معارفه خود به عنوان شهردار مشهد مقدس اظهار کرد: نگاه ویژه به ساماندهی حاشیه شهر در شهرداری مشهد وجود دارد و امسال ۵٠ درصد بودجه عمرانی آتی شهرداری به این مناطق اختصاص یافته است.

شهردار مشهد بیان کرد: طرح‌های بزرگی در مشهد اجرا خواهد شد و با رویکرد توانمندسازی مردم و جلب اعتماد شهروندان عمل خواهیم کرد.

وی افزود: بخش نخست خط سوم مترو مشهد نیز در این دوره بهره برداری خواهد شد و اقتصاد آب و تکمیل تصفیه خانه‌های سپتاژ و محلی نیز پیگیری می‌شود.

قلندر گفت: مدیریت شهری در حوزه سرمایه گذاری از سرمایه‌گذاران در این کلانشهر حمایت می‌کند و وارد رقابت با بخش خصوصی نمی‌شود.

شهردار مشهد ادامه داد: خدمت در شهرداری با کار تیمی و پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: مدیریت تکمیلی و انسجام درونی در این دوره در شهرداری مشهد مورد تاکید است و مدیریت صادقانه و جهادی در این دوره محقق خواهد شد.

قلندر افزود: در تأمین معیشت پرسنل با مشکل مواجه هستیم و پیگیر افزایش حقوق کارکنان شهرداری هستیم.

شهردار مشهد ادامه داد: مرکزیت حرم مطهر رضوی از سمت غرب و شرق دچار خدشه شده و با نگاه توسعه‌ای برنامه ریزی شده تا به سمت شرق مشهد و رفع مشکلات پیرامون آن قدم برداریم.

تحقق ١١٢ درصد بودجه درآمد عمومی شهرداری مشهد طی سال گذشته

در ادامه همچنین جواد اصغری، سرپرست وقت شهرداری مشهد نیز اظهار کرد: در شرایط خاصی شهرداری را تحویل گرفتیم و ١١٢ درصد بودجه درآمد عمومی شهرداری در سال گذشته محقق شد و هزار و ٣٠٠ پروانه ساختمانی در سه ماه پایان سال گذشته صادر شد.

سرپرست وقت شهرداری مشهد افزود: در ماه‌های اخیر دستور خرید ٣٠٠ دستگاه اتوبوس از سوی وزارت کشور برای مشهد صادر شده و امیدواریم این وعده هرچه زودتر محقق شود.

وی بیان کرد: در دوران انجام خدمت در سمت سرپرستی شهرداری مشهد، دستگاه‌های مختلف و مسؤولان از جمله آستان قدس رضوی، رئیس دادگستری، استاندار خراسان رضوی، فرماندار و نمایندگان مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی همکاری خوبی با شهرداری داشتند که قابل تقدیر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1224826

مهمترین اخبار ایران و جهان: