نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 20:13

ضرورت مشارکت دستگاه‌های استان مرکزی در برنامه‌های دفاع مقدس

اراک- معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی گفت: دستگاه‌های اداری و اجرایی استان مرکزی در برنامه‌های دفاع مقدس مشارکت داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی آل یاسین عصر شنبه در نشست ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت استان مرکزی اظهار داشت: سالروز عملیات بیت المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد بار دیگر برتری قدرت خداوند و اراده الهی در برابر زورگویان را به اثبات رساند و اینکه حضرت امام (ره) می‌فرمایند خرمشهر را خدا آزاد کرد نشان از این مسئله دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی افزود: با توجه به تلاش‌های دشمن در تحریف و فراموشی دفاع مقدس امروز بازخوانی و بزرگداشت مناسبت‌ها و عملیات‌های دفاع مقدس از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مقام معظم رهبری در این خصوص تأکید ویژه ای دارند و باید الگوهای واقعی به جوانان و نوجوانان معرفی شود.

وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و شناساندن الگوهای واقعی به جوانان جامعه و ملت را در برابر حوادث و تهدیدات دشمنان بیمه می‌کند و لذا باید نسبت به این کار اهتمام داشته باشیم.

آل یاسین با بیان اینکه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت در استان مرکزی از ستادهای موفق است، گفت: مشارکت و هم افزایی دستگاه‌های اداری و سازمان‌ها با ستاد گرامیداشت دفاع مقدس و مقاومت یک ضرورت مهم است و یکی از مهمترین برنامه‌های این ایام سوم خرداد است که مشارکت و هم افزایی همه جانبه را می‌طلبد.

وی افزود: گرامیداشت ایام الله سوم خرداد در استان مرکزی بسیار مهم است و با همه توان باید در این راستا فعالیت کرد و همه ظرفیت‌های موجود را پای کار آورد و یکی از وظایف مهم مدیران و مسئولین استان مشارکت در برنامه‌های فرهنگی است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: مستند سازی از برنامه‌ها و اقدامات همواره باید مورد توجه باشد و دستگاه‌های اداری و اجرایی باید نسبت به ثبت برنامه‌های خود در سامانه ملی دفاع مقدس اهتمام داشته باشند.

ضرورت مشارکت دستگاه‌های استان مرکزی در برنامه‌های دفاع مقدس


در پایان این نشست از دستگاه‌های فعال در زمینه برنامه‌های دفاع مقدس تقدیر به عمل آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192626

مهمترین اخبار ایران و جهان: