نیوز سیتی!
17 اردیبهشت 1402 - 09:33

ایران قوی معلم و آموزش و پرورش توانمند می‌خواهد

کرج- مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: ایران قوی، معلم قوی و آموزش و پرورش قوی می‌خواهد چون دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی باید تربیت کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حجرگشت شامگاه شنبه در آئین تکریم از معلمان نمونه استان البرز که در اردوگاه شهید باهنر کرج برگزار شد، ضمن تبریک هفته معلم به معلمان سختکوش البرز اظهار کرد: ایران قوی، معلم قوی و آموزش و پرورش قوی می‌خواهد چون دانش آموزان در تراز انقلاب اسلامی باید تربیت کنیم.

وی افزود: البرز ۵۵ معلم نمونه استانی دارد که در این آئین از تلاش آنان تقدیر می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز با اشاره به اینکه قدرشناس زحمات معلمان در استان هستیم، خاطرنشان کرد: مسئولیت ما در تربیت دانش آموزان با توجه به فرمایشات رهبری بسیار سنگین است تا دانش آموزانی در تراز انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی تربیت کنیم.

حجرگشت ضمن گرامیداشت یاد و نام معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر و آرزوی سلامتی برای معمار تمدن نوین اسلامی، تصریح کرد: برای معماری تمدن نوین اسلامی باید در جامعه بکوشیم که این مهم با همت معلمان محقق می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم در آموزش و پرورش استان بر اساس سند تحول بنیادین و سیاست‌های وزارتخانه‌ای و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به وظایفمان عمل کنیم تادانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی به جامعه تحویل دهیم.

مدیر کل آموزش وپرورش استان البرز در پایان از مشارکت فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهر، دهیاران و بخشداران در مشارکت و همراهی برگزاری برنامه‌های ویژه هفته معلم امسال در استان البرز قدر دانی کرد.

وی یادآورشد: استان البرز دارای حدود ۶۰ هزار معلم شاغل، بازنشسته و شاغل در مدارس غیر دولتی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1193170

مهمترین اخبار ایران و جهان: