نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 21:25

تامین اجتماعی پیشوا در خرداد ماه به بهره برداری می‌رسد

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: افتتاح ساختمان تأمین اجتماعی یکی از مطالبات جامعه کارگری شهرستان پیشوا است که بر اساس مصوبه سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان مستقل تأمین اجتماعی این شهرستان در خرداد ماه افتتاح و فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، حسین نوش‌آبادی نماینده مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت سیزدهم به پاس قیام خونین 15 خرداد مردم دشت ورامین، خدمات ویژه‌ای برای مردم پیشوا در نظر گرفته که این خدمات تا پایان خردادماه به مردم ارائه می‌شود.

وی افزود: بازدید وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از قطار حومه‌ای تهران-پیشوا و دیدار و گفتگو با مردم باعث شد که وی در جریان مشکلات و معضلات مردم در استفاده از حمل و نقل ریلی قرار گیرد و در جلسه مشترک با مسئولان شهرستان، دستورات لازم برای رفع این مشکلات صادر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس گفت: قطار حومه‌ای تهران-پیشوا از مشکل تهویه هوا، کمبود واگن و وضعیت گرمایشی و سرمایشی برخوردار است که وزیر تعاون با تماس تلفنی با وزیر راه و شهرسازی، دستورات لازم برای رفع هر چه سریعتر این مشکل با همراهی وزارت تعاون را صادر کرد.

نوش‌آبادی تصریح کرد: افتتاح ساختمان تأمین اجتماعی نیز یکی از مطالبات مردم و جامعه کارگری شهرستان پیشوا است که قرار شد بر اساس مصوبه سازمان تأمین اجتماعی، ساختمان مستقل تأمین اجتماعی در خرداد ماه افتتاح و فعالیت خود را آغاز کند.

وی بیان کرد: با دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مقرر شد تا اعتبار لازم برای تجهیز امکانات مرکز فنی و حرفه‌ای پیشوا اختصاص پیدا کند.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1253626

مهمترین اخبار ایران و جهان: