نیوز سیتی!
10 خرداد 1402 - 09:58

۷۰ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در دشتستان کشف شد

بوشهر- فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف ۷۰ کیلو گرم مواد مخدر و دستگیری سه نفر قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس علی یاری صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برقراری نظم و امنیت و اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اینکه فردی در قالب خانوادگی و شگردهای خاص خودشان به صورت حرفه ای و جاسازی قصد انتقال مواد مخدر از استان هرمزگان به استان فارس را دارد مراتب فوق در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مواد مخدر شهرستان دشتستان با همکاری و هماهنگی با پلیس مواد مخدر استان و شهرستان دشتی در یک عملیات منسجم دو دستگاه خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان کرد: در بازرسی از خودروها تعداد ۴۳ بسته تریاک از یکی خودروها ودر بازرسی خودرو دیگر تعداد ۳۱ بسته تریاک که به صورت حرفه ای جاسازشده بود جمعاً به مقدار ۷۰ کیلوگرم کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس ضمن متلاشی نمودن این باند هر سه نفر متهم را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کرد.

علی‌یاری با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر این بار نیز با هوشیاری پلیس از رسیدن به مقاصد شوم خود بازماندند، به نقش تعیین کننده اخبار و اطلاعات در دستگیری سوداگران مرگ اشاره و از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1251526

مهمترین اخبار ایران و جهان: