نیوز سیتی!
21 اردیبهشت 1402 - 10:08

اعمال محدودیت یک‌طرفه طی امروز و فردا در محور کندوان

فرمانده پلیس راه کندوان گفت: طبق روال در روزهای پایانی هفته بار ترافیکی به سمت شمال را شاهد هستیم که در همین زمینه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه طی امروز و فردا در محور کندوان را داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان درباره آخرین وضعیت ترافیک و اعمال محدودیت یک‌طرفه طی امروز و فردا در این محور، اظهار کرد:  طبق روال در روزهای پایانی هفته بار ترافیکی به سمت شمال را شاهد هستیم که در همین زمینه بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان را در دستور کار داریم‌.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی،کامیون و کامیونت‌ها همچنان از محور کندوان، افزود: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ امروز از مرزن‌آباد به کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ امروز از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه است.

فرمانده پلیس راه کندوان ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روز جمعه از کرج و ابتدای آزادراه تهران  ـ شمال به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

احمدی بیان کرد: البته ساعت اعمال محدودیت یک‌طرفه براساس شرایط ترافیکی خواهد بود که در این زمینه اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی اظهار کرد: با توجه به مهار تصادفات پلیس راه در مواجهه با تخلفات حادثه‌ساز (سبقت سرعت انحراف استفاده از گوشی همراه حرکات نمایشی) روزانه به‌صورت محسوس و نامحسوس در کل محور اقدام به توقیف خودرو و ضبط گواهینامه را در دستور کار قرار داده است تا شاهدسوانح رانندگی برای آحاد شهروندان نباشیم.

فرمانده پلیس راه کندوان بیان کرد: در ساعت‌های پایانی شب نیز تیم‌های پلیس راه در نقاط مستعد به تخلفات از سوی رانندگان متخلف نیز با اجرای طرح‌های ضربتی نسبت به توقیف خودروها اقدام می‌کنند.

احمدی با اشاره به برخورد بدون اغماض پلیس راه با رانندگان متخلف که بدون رعایت حقوق شهروندی اقدام به تخلفات حادثه ساز، گفت: توسط تیم‌های نامحسوس پلیس راه متخلفان در محورکندوان متوقف می‌شوند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1204470

مهمترین اخبار ایران و جهان: