نیوز سیتی!
08 خرداد 1402 - 13:32

برنامه سفر رئیس مجلس به خراسان شمالی تشریح شد

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: حضور در چند شهرستان و دیدار مردمی از جمله برنامه‌های سفر روز چهارشنبه آقای قالیباف به استان است.

محمدرضا حسین‌نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: چهارشنبه هفته جاری خراسان شمالی میزبان رئیس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: این سفر یک روزه خواهد بود.

وی در ادامه افزود: حضور در شهرستان شیروان و گفتگو با صنعتگران، کشاورزان، دام دارن و اقشار مختلف مردم در محل شهرک صنعتی بخش آغازین سفر آقای قالیباف به خراسان شمالی است.

حسین‌نژاد در ادامه با اشاره به حضور رئیس مجلس در شهرستان اسفراین، گفت: حضور در یادواره شهدای این شهرستان و دیدار با مردم نیز پیش‌بینی شده است.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد: حضور در محل کارخانه سیمان سمنگان با هدف چاره‌جویی معضل چندین ساله این مجموعه بخش مهم سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان مانه و سملقان خواهد بود.

وی در ادامه گفت: حضور در همایش بزرگ با حضور نخبگان مرکز خراسان شمالی و شورای اداری نیز بخش انتهایی سفر آقای قالیباف به خراسان شمالی است.

حسین‌نژاد بیان کرد: میزبانی از رؤسای قوا و مسئولین ارشد دیگر کشور مسیر پیگیری مشکلات و رفع معضلات استان را کوتاه خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی گفت: در مسیر خدمت‌رسانی به مردم از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره می‌بریم که حضور میدانی مسئولین ارشد و اطلاع آن‌ها از نظام مسائل خراسان شمالی بخشی از آن است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1246670

مهمترین اخبار ایران و جهان: