نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1402 - 13:43

رفع تصرف ۲۶ هکتاری از عرصه‌های منابع طبیعی در میرجاوه

میرجاوه- رئیس شواری حفاظت از اراضی ملی میرجاوه در سیستان و بلوچستان از رفع تصرف ۲۶ هکتاری عرضه‌های تصرف شده منابع طبیعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمشیدزهی در شورای حفاظت از اراضی ملی شهرستان میرجاوه که صبح امروز سه شنبه در محل فرمانداری این شهرستان و با حضور مدیر کل بنیاد مسکن اقنلاب اسلامی سیستان و بلوچستان و اعضای شورا برگزار شد، بر حفاظت و صیانت بیش از پیش از اراضی ملی و منابع طبیعی تاکید کرد و گفت: حفاظت از منابع طبیعی، یک از عوامل توسعه کشورها محسوب می‌شود عدم توجه به این موضوع صدمات جبران ناپذیری را وارد خواهد آورد.

فرماندار میرجاوه در ادامه نقش مردم در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی را مهم عنوان و افزود: باید به نقش مشارکتی مردم در حفاظت و صیانت از منابع طبیعی توجه بیشتری شود.

رئیس حفاظت از اراضی شهرستان میرجاوه از برخورد قاطع با متصرفان اراضی ملی خبر داد و افزود: پیشگیری از تصرفات و کنترل اراضی ملی از طریق نظارت‌های محسوس و نامحسوس و بازرس‌های شبانه‌روزی در دستور کار است و با متصرفان اراضی ملی برخورد قاطع قانونی صورت می‌گیرد.

جمشیدزهی افزود: از ابتدای امسال تاکنون با همکاری اعضای شورای حفاظت از اراضی شهرستان ۲۶ هکتار زمین کشاورزی رفع تصرف شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1199970

مهمترین اخبار ایران و جهان: