نیوز سیتی!
18 اردیبهشت 1402 - 23:38

نقش آموزش و پرورش در تحقق سند تحول دولت چیست؟

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در سند تحول بنیادین دولت مردمی، کانون اصلی و اساسی در حوزه آموزش و پرورش، تغییر حکمرانی در این نهاد است که به دست خود معلمان رقم خواهد خورد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد ریواده، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان امشب در آیین بزرگداشت مقام معلم در سالن شهید مطهری سمنان ضمن تبریک هفته معلم اظهار کرد: معلمان بهترین، شریف‌ترین و عزیزترین قشر جامعه و شایسته بهترین تقدیرها هستند و از این باب برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در استان سمنان به بهترین شکل ممکن برگزار شد.

وی اضافه کرد: از تمام معلمان بزرگوار استان سمنان که مسؤولیت سنگین آموزش و پرورش را برعهده دارند، تقدیر و تشکر می‌کنم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: امیدواریم با اقدامات مطلوب، بستر مناسب برای پیشرفت آینده‌سازان این مرز و بوم توسط فرهنگیان و معلمان فراهم شود.

ریواده افزود: مأموریت‌های آموزش و پرورش در تحقق سند تحول بنیادین دولت سیزدهم تأثیر شایانی داشته و با یک عزم همگانی محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال تحصیلی گذشته توفیقات بسیار خوبی توسط فرهنگیان و معلمان استان سمنان به دست آمد که در سال جاری نیز ادامه‌دار بوده و از این فضا باید برای پیشرفت دانش‌آموزان استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: در سند تحول دولت مردمی، کانون اصلی و اساسی در حوزه آموزش و پرورش، تغییر حکمرانی در آموزش و پرورش است که به دست خود معلمان رقم خواهد خورد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1198970

مهمترین اخبار ایران و جهان: